1

Onderwerp: Spannend!!!

Ik zal me ook even voorstellen. Ik ben al een poosje af en toe aan het neuzen hier, maar stelde het zelf aan de slag gaan telkens uit. Na een paar keer wat cupcakes te hebben gebakken en versierd met wat basisdingetjes uit de supermarkt heb ik met kerst een bakverlanglijstje gemaakt. En op dit moment staat mijn eerste taart in de oven om voor oudjaarsavond door mij gedecoreerd te worden. Vanmiddag heerlijk geshopt om alles bij elkaar te sprokkelen. Ik vind het reuze spannend!
Ik heb natuurlijk ook heel veel baksels bewonderd hier vandaag en ik moet zeggen....wauw!!!!!!! Wat een talenten zijn hier bij elkaar. Ik wordt er wel een beetje bang van hoor ;-) Ik hoop dat ik van de zomer zover ben dat ik voor mijn dochter een mooie verjaardagstaart kan maken, waar onze plaatselijke banketbakker nog een puntje aan kan zuigen. Ik moet dan wel wat gaan oefenen want mijn dochter heeft haar wensen zojuist kenbaar gemaakt door een paar van jullie kunstwerken aan te wijzen hahaha!!!!! Ik heb in ieder geval nog gelegenhuid voor een taart als mijn broer 30 wordt en in april krijg ik er een nichtje bij. Ik hoop dat ik mijn eerste baksel een plekje op het forum waard vind.....

Groetjes Miriam

2

Re: Spannend!!!

Welkom op het forum!

Heel veel succes met je eerste taart! Lekker veel oefenen, dan wordt de taart voor je dochter vast prachtig!

Liefs, Zanoni

3

welkom :)

hoi,ben net als jou nog niet zolang bezig en zag je bij t forum over de zaanstreek maar helaas komt dat nog niet echt van start helaas...
hoe staat het er nu voor met je taartjes ik heb nu een capsel in de oven en wil vanavond wat oefenen met een plaatje ben benieuwd of t gaat lukken.mischien vind je het leuk om zo wat uit te wisselen.
groetjes bianca