Re: Paar taartjes van mij.....
prachtig!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Paar taartjes van mij.....
Ik vind ze stuk voor stuk prachtig. Super mooi gemaakt! 
heeeel mooi zeg,vooral die witte/zilveren taart met strikken vind ik geweldig mooi

Prachtige taarten!!!!
vind ze allemaal mooi en lekker strak Tamara,gave parade
groetjes Carla
Stuk voor stuk schitterende taarten 
Heel mooi, stuk voor stuk!!
Heel erg mooi, ben vooral weg van de bruine met roze parels!
Mag ik doe misschien opslaan ter inspiratie?
Linda,
Tuurlijk mag dat!!
Maar het idee is ook niet van mijzelf hoor 
Had het op mijn hyves voorbij zien komen.........weet alleen zo snel de naam niet meer (volgens mij chantal of zo).
Linda,
Tuurlijk mag dat!!
Had het op mijn hyves voorbij zien komen.........weet alleen zo snel de naam niet meer (volgens mij chantal of zo).
Super dat ik hem mag opslaan!
Ja, er komt zoveel leuks langs dat je soms niet meer weet waar je die ene mooie taart hebt gezien! Maar ik zet ze op mijn pinterest bord, dan kan ik altijd terug naar de originele plaats en opzoeken van wie het voorbeeld is!
Linda,
Tuurlijk mag dat!!
Super dat ik hem mag opslaan!
Ja, er komt zoveel leuks langs dat je soms niet meer weet waar je die ene mooie taart hebt gezien! Maar ik zet ze op mijn pinterest bord, dan kan ik altijd terug naar de originele plaats en opzoeken van wie het voorbeeld is!
Stuk voor stuk erg mooi en leuke kleurencombi's 
Wat een mooie taarten! De eerste taart ziet er vooral super lekker uit en ik ben fan van de kleurencombinatie!
Super mooie taarten!!!
Wow, wat een prachtige taarten!
Welke uitsteker/tool gebruik je voor het maken van die mooie bloemen die op taart 2 en 3 zitten?

heel mooie taarten! wauw!
ik heb dezelfde vraag als 'mamavanmorris', dus welke uitsteker je hebt gebruikt voor deze prachtige bloemen. ik heb deze bloemen al vaker zien voorbij komen en vind ze prachtig!
Het zijn deze uitstekers en dan in verschillende maten......
http://www.deleukstetaartenshop.nl/uits … p-589.html
Fantastisch, Heel erg mooi.
Zonde om ze op te eten! Prachtig gemaakt 
Schitterende parade
!
Heel erg mooi!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Paar taartjes van mij.....