1

Onderwerp: Opbergsysteem taartspullen

Na veel commentaar van mijn partner dat als hij een keukenkastje opendoet en bijna alles naar buiten valt vraag ik me af of mensen een fijne manier gevonden hebben om alles netjes op te bergen. Vooral de bakblikken is voor mij een ramp en wij hebben echt geen kleine keuken. Foto`s zijn zeer welkom.

2

Re: Opbergsysteem taartspullen

De bakblikken liggen bij mij in een diepe la onder de oven, een paar bakpannen die in elkaar passen zitten in mijn grootste pan in een andere la en in de kelder heb ik en ladekastje waar ander bakspul in zit, verder staan er nog 2 kleine curver bakken naast met vormpjes en gereedschap. 1 blik op een plank waar de restje marsepein in zitten en in de keuken 1 plankje waar de bussen met mixen staan.
Oei als ik het zo op schrijf heb ik best veel  :think:

Christine.

3

de bakpannen liggen bij mij in een kastje naast de oven
alle andere spullen heb ik boven in een "rommel"kamertje dat ik heb omgebouwd tot werkkamertje...dus 3 keukenkastjes gekocht met een aanrechtblad erop
daar kan ik alles in kwijt en ook meteen alle decoraties maken en lekker laten staan .
zo staat het niemand in de weg

wil je meer van mijn creaties zien?  neem dan eens een kijkje op facebook:   https://www.facebook.com/dezoetesensatie

4

Mijn bakpannen staan op een plank in de kast, zo ook de ingredienten die ik heb (bloem, suiker, mixen etc.) Voor de tools en uitstekers heb ik een grote opbergbox met inzetvak van de Ikea en nog een kleinere opbergbox speciaal voor de marsepein en fondant. En die boxen staan in "mijn" keukenlade  :D Heb het zo pas ruim een week, maar ben er erg blij mee (en mijn wederhelft ook...scheelt hem weer een hoop bulten op het hoofd  :lol: )

5

Ik heb aparte kasten voor mijn spullen en manlief gaat nu aan de gang voor een werkplek. Heerlijk geen drukte als hij wil koken en ik taarten.
Ik heb 1 kast voor de bakvormen,  1 kast voor de versierselen uitstekers plungers gereedschap kartons plankjes  etc en 1 kast voor de mixen, ingrediënten.

Ieder is de bewerker van zijn eigen geluk.

Ik heb naast het gasfornuis een metalen kast waar mijn bakblikken in staan (daar boven op staat ook de magnetron).

Voor al mijn spulletjes voor het taarten maken en cup cakes heb ik bij de Xenos een kast gekocht met 6 laatjes en dat werkt uit de kunst. Maar nu zo veel dus moet een 2e kastje bij komen

7

Wij hebben ook een kast gekocht alleen voor alle bakspullen. Nu staat tenminste alles bij elkaar.

Het Taartmoment - eetbare kunst met een persoonlijke touch.
Website - Facebook

8

Ja een kast zou ik ook wel willen maar door de kattenspullen geen plaats meer in de keuken. Heb gisteren een hoop opgeruimden nu een half kastje kunnen vrijmaken voor mijn bakblikken. Van mijn broertje een toolbox gekregen waar mijn uitstekers enz inzitten en nog een keukenkastje voor mijn ingredienten. Voor mijn partner ook een stuk prettiger. Ga wel binnenkort meer bakblikken aanschaffen , kijk dan wel weer verder hoe ik dan alles weer opgeruimd krijg.
Bedankt voor jullie berichtjes

9

ik heb een aparte keuken met ruimte voor mijn taart spullen

10

zon200 schreef:

ik heb een aparte keuken met ruimte voor mijn taart spullen

Daar ben ik nou jaloers op!

11

Ik heb in de bijkeuken op 2 planken van die doorzichtige plastic boxen van de Ikea staan, stapelbaar, en met de dymo een etiket wat waar in zit. Omdat er vele maten van opbergbox zijn, heb ik voor alles wel wat. ze zijn stevig en niet duur!

12

Mijn bakblikken staan opgestapeld IN de oven als ik ze niet gebruik  O-)
En als ik ze wel gebruik staan ze dus ook in de oven  :D  :D

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

Ik heb sinds een half jaar een kast voor mijn taartspullen. Echt ideaal dat alles bij elkaar ligt.

14 Laatst bewerkt door Ingeborg Martens (01-01-2012 19:33)

Sorry 2 x hetzelfde bericht. Moet nog een beetje wennen aan mijn IPad.

15

Ik heb ook een keukenkastje vrij gemaakt. Bij de action heb je van die kleine plastic bakjes. Volgens mij 5 voor 1,75 euro. En daar heb ik de uitstekers apart in een bakje en de kleurstoffen weer een bakje. Ik kan makkelijk alles vinden.