1 Laatst bewerkt door lizzy (29-12-2011 12:40)

Onderwerp: [feedback] website gemaakt

http://lizzytaart4fun.webklik.nl/page/homepage

bezig geweest met een website maken.
Ben nog maar 18 dus even kijken hoe het loopt.
Heb nu vakantie niet veel te doen dus.
ik zit in nijverdal.

2 Laatst bewerkt door MjammieMarjo (29-12-2011 10:01)

Re: [feedback] website gemaakt

Hi Lizzy,

Leuk dat je een website hebt gemaakt! Er staan nog wel een paar spelfoutjes in, die zou ik eruit halen als ik jou was. Als je het lastig vindt deze eruit te halen wil ik wel even kritisch voor je kijken

(zo staat er bijvoorbeeld; Als het een *fondanttaart word dan komt eer eerst..... Wordt is hier met DT en er moet een -e- van eer af. Er staan er nog meer in, hoor!!)

Verder zou ik persoonlijk mijn adresgegevens en telefoonnummer van de website halen. Voor je het weet word je midden in de nacht opgebeld :)

Succes ermee verder!!!

3

http://lizzytaart4fun.webklik.nl/page/homepage

heb toch een andere aangemaakt via jouwweb ging alles beetje fout en heb hem veranderd toch bedankt om te kijken. midden in de nacht heb ik toch mijn mobiel niet naast me dus kunnen ze mooi bellen :P

als je wilt mag je hem nog wel even kritisch nakijken dan kan ik dat aanpassen

4

MjammieMarjo schreef:

Voor je het weet word je midden in de nacht opgebeld :)

Hier is wordt toch écht met -dt.....  ;)

(Sorry, je gaf zo'n mooie 'voorzet' met (de rest van je) bericht...... :+)

5

haha:P  http://lizzytaart4fun.webklik.nl/page/homepage
dit is de goede site heb aantal dingen al aangepast.
Hoop zo dat die goed is als er dingen nog niet goed zijn hoor ik het wel dan kan ik het aanpassen.

6

annick67 schreef:
MjammieMarjo schreef:

Nee hoor ;)

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

7

Adrienne schreef:
annick67 schreef:
MjammieMarjo schreef:

Nee hoor ;)

Absoluut wél!

Ik word gebeld en jij wordt gebeld......

Je wordt midden in de nacht gebeld is écht met -dt, sorry......

8

"Voor je het weet loop je tegen een deur" 

OepS! Nu zie ik het :rolleyes Vakantie correctie, zullen we maar zeggen :+ : jij had het goed :Y

Groetjes, Adrienne

9

haha:P ruzie maken of het met d of dt is:P ik weet het ook nooit helemaal dus misschien staan er nog wel fouten op mijn website wil iemand het nog even na kijken en hier doorgeven?

10

Adrienne schreef:

OepS! Nu zie ik het :rolleyes Vakantie correctie, zullen we maar zeggen :+ : jij had het goed :Y

In alle (on)bescheidenheid en als taalneuroot: sorry, maar dat wist ik al.....  :D

(Anders was ik écht niet zo vasthoudend geweest... :+)

Lizzy, ik zie bést veel (taal)fouten staan, sorry :o. Helaas heb ik (op dit moment, ook hier is het vakantie) geen tijd om het door te spitten. Heel veel succes!

11

annick67 schreef:
Adrienne schreef:

In alle (on)bescheidenheid en als taalneuroot: sorry, maar dat wist ik al.....  :D

Lizzy, ik zie bést veel (taal)fouten staan, sorry :o. Helaas heb ik (op dit moment, ook hier is het vakantie) geen tijd om het door te spitten. Heel veel succes!

En toch heb je hier helaas niet gelijk.. Je is het onderwerp van de zin en staat achter de personsvorm en dan vervalt de t.

Life is what you bake it.

12

Taartenmarie schreef:
annick67 schreef:
Adrienne schreef:

En toch heb je hier helaas niet gelijk.. Je is het onderwerp van de zin en staat achter de personsvorm en dan vervalt de t.

Ja, zo zag ik het ook :Y Maar slaapachterstand van 2 weken en Annick's vasthoudendheid laten me door de bomen het bos niet meer zien, dus ik hoor wel hoe dit SPELletje afloopt :+

Groetjes, Adrienne

13

maargoed, weer even terug naar het onderwerp.

Leuke opzet van de site, check even goed de spelling inderdaad.
Daarnaast zou ik je adviseren om meer tijd te steken in het maken van mooiere foto's. Goede belichting, allen in de zelfde sfeer fotograferen steeds. ( bijvoorbeeld altijd een witte/zwarte etc achtergrond bijvoorbeeld.)

Daarnaast: wat wil je bereiken met je website?
Wil je klanten trekken of wil je puur een verzameling van wat je allemaal gemaakt hebt tot nu toe?

Wanneer je echt klanten wil gaan trekken, dan zou ik ook wat tijd gaan steken in iets meer secuur werken bij het afwerken van je taarten.

Wat betreft telefoonnummer: Ik heb deze al een hele tijd op de website staan, n wordt nooit 's nachts gebeld hoor :-)

Groetjes Daniëlle

14 Laatst bewerkt door annick67 (29-12-2011 18:09)

Ik houd mijn mond maar dicht over het -dt verhaal. :x
Het is per slot van rekening niet het topic om een discussie te voeren.

Ik ga bovendien geen welles/nietes-discussie voeren, absoluut zinloos.

Ik sluit me aan bij de reactie van Danyella: nog even (heel) goed kijken, aanpassen waar nodig en/of gewenst en je goed bedenken wat je wil bereiken met je site.

Fijne Jaarwisseling iedereen!

15 Laatst bewerkt door lizzy (29-12-2011 19:03)

Ja wil wel klanten trekken.heb aan gepast hoop dat het klopt met alles d en t Meestal maakt ik snel een foto moet ij meer aandacht aan besteden. Van heel veel zijn gen foto.s en geen goede planning daarom geen goede afwerking maar zijn alleen voor thuis

16

Ik heb ook even naar je prijzen gekeken en die vind ik wel aan de lage kant. Heb niet de tijd gehad om alles te bekijken maar vraag me af of de prijzen bij jou in de omgeving allemaal zo laag liggen?

Life is what you bake it.

17

Ik kan  mijn kosten er uit halen. Heb een beetje rond gekeken anders word ik te duur omdat ik nog niet heel lang fondanttaarten maak

18

Hoi Lizzy,

Het volgende advies geef ik je goedbedoeld:

Persoonlijk zou ik eerst alleen slagroomtaarten aanbieden op zo'n site en eerst in de familie en vriendenkring verder oefenen met fondanttaarten. En dat bedoel ik echt niet gemeen of om je werk af te kraken, maar om aan vreemden te verkopen ben ik bang dat mensen wel nettere afwerkingen e.d. willen. Zoals bijv. het schrijven op de taart, of de lijnen van het voetbalveld, hier valt nog heel wat te leren.

Maar je slagroomtaarten zien er super en heerlijk uit, dus daar zou ik zeker mee verder gaan! En even lekker frobelen met de fondant voorlopig.

Wat betreft de technische kant van je website: pas op met het noemen van prijzen op je site! Dit mag niet zomaar van de belastingdienst, dat mag past als je een bedrijf (en dus KvK-nummer) hebt.

Succes met je taartenhandel!

Groetjes Liesbeth

Een taart en een workshop voor elke gelegenheid!
Kijk op www.omabaktaart.nl of mail je op info@omabaktaart.nl

19

Ok, offtopic, maar helaas kan ik het niet laten: het is toch echt "voor je het weet word je opgebeld" omdat je "je" in "jij" kunt veranderen. Als er zou staan "voor je het weet wordt je telefoon groen van het bellen"  zou het wel met dt zijn.

Probeer maar eens te googlen op "voor je het weet wordt jij" en zie hoe google je verbetert ;)

ONtopic:
De site ziet er leuk uit, eenvoudig maar daar is op zich niets mis mee. Wel vind ik de grijze achtergrond wat minder 'vrolijk'. En ik zou als ik jou was (nog) geen prijzen noemen :nooo

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

20 Laatst bewerkt door sam (29-12-2011 23:41)

Marianne schreef:

Ok, offtopic, maar helaas kan ik het niet laten: het is toch echt "voor je het weet word je opgebeld" omdat je "je" in "jij" kunt veranderen. Als er zou staan "voor je het weet wordt je telefoon groen van het bellen"  zou het wel met dt zijn.

Probeer maar eens te googlen op "voor je het weet wordt jij" en zie hoe google je verbetert ;)

Ik durfde al niet meer reageren :rolleyes:
Maar ik ben toch blij dat jij eventjes de puntjes op de 'i' zet   O-)  :thumb:

Over de website; ik sluit me aan bij het advies van 'Liesbeth1980'. Je slagroomtaartjes zien er geweldig uit, maar door de foto's van je fondant-taartjes zou ik niet meer geneigd zijn om iets bij je te bestellen. Nog heel even verder oefenen en dan die foto's plaatsen.

21

Nog 1 keertje OT dan:

Toch blij dat ik nog een beetje Nederlands kan spellen ;) :+

Groetjes, Adrienne

22

ok bedankt. ja ik heb al wel meer taarten gemaakt en kan ook zeker wel veel strakker werken maar maak niet overal foto,s van dat ga ik van af nu wel doen. heb wel een paar foto,s er weer af gegooid die heel slecht waren. vind toch fondanttaarten leuk om te doen en weet van me zelf dat ik wel beter kan.

23

site nog weer wat aangepast andere lay out niet meer grijs en een andere foto,s opgezet.