1

Onderwerp: Vraag cupcakes maker

Hallo,

Ik heb een vraagje over de babycakes cupcake maker. Ik zit er aan te denken om deze ook te kopen maar heb alleen 1 vraagje.
Kan je ze bakken met de cupcake papiertjes? Als ik op youtube kijk zie ik ze het alleen maar in de cupcake maker doen zonder de papiertjes. En dat lijkt me dus niet zo leuk. Vind het wel zo leuk met papiertjes...
Dus mijn vraag is dus ook of iemand weet of je ze met de papiertjes al kan bakken?

Ik hoop dat iemand het antwoord weet en ook dat ik in de goede rubriek sta want ik zat te twijfelen omdat het ook over een apparaat gaat maar ook over bakken.. Dus als het niet goed is dan hoor en zie ik het wel!!

Alvast bedankt!!

Re: Vraag cupcakes maker

Ja, ik geloof wel dat het kan, kijk maar naar het derde plaatje (de rode)

http://blog.shopdirtylaundry.com/storage/post-images/tues-babycakes.jpg?__SQUARESPACE_CACHEVERSION=1301435134951

3 Laatst bewerkt door Mirjam5 (06-11-2011 15:00)

ja hoor, die papiertjes kan je er gewoon inzetten. :Y

als het goed is zitten die er zelfs bij als je ´m koopt.

If life gives you lemons, make lemoncurd.

4

Oh super! Dank jullie wel! Ik had al wel dat gevoel omdat die papiertjes er inderdaad bij zitten mar omdat ik het niemand zag doen op youtube ging ik twijfelen! Maar dan ga ik hem morgen bestellen denk ik!!

5

en heb je hem gekocht??
Ben erg benieuwd of hij bevalt.
Zit er ook over na te denken....

hoor graag van je...

groetjes van Esther

6

Hoi Esther,

Ik heb 'm ook en hij bevalt prima!

7

Ik heb hem juist terug gebracht! De papiertjrs die erin kunnen zijn een stuk kleiner en lager dan de gangbare maat.

Groetjes Puck

8

Maar er zijn wel papiertjes te koop voor de cupcake maker. IK heb 4 verschillende, van hondenpootje tot witte.

Ieder is de bewerker van zijn eigen geluk.

9

Mij bevalt hij prima! Was idd wel even zoeken naar minicups.
Het is volgens mij juist de bedoeling dat je vormpjes gebruikt, de bakplaten kunnen er niet uit.
Ik heb hem met verschillende bakmixen gebruikt, de cakejes zijn aan de bovenkant wel wat zachter dan uit de oven, en blijven soms wat bleker, een minuut langer erin kan helpen.
Het fijnste vindt ik wel de snelheid van het bakken, in 5 of 6 minuten 8 mini's klaar!

10

Soesie schreef:

Maar er zijn wel papiertjes te koop voor de cupcake maker. IK heb 4 verschillende, van hondenpootje tot witte.

waar heb je die gekocht? Ik ben er nl ook nog naar op zoek.

11

kijk maar bij de webshop onder baby of mini cups, bij jamin zijn er ook wat te koop, tulpjes en gewone witte van wilton.

12

ja, maar die minicups zijn weer kleiner dan die in de cc-maker kunnen. En dan worden ze me echt te klein.

13

die van the house of marie zijn precies 3,5 cm en passen dus perfect.

14

doreth schreef:

die van the house of marie zijn precies 3,5 cm en passen dus perfect.

dank je wel!!