Onderwerp: een heuse kerstbal!
een kerstbal voor op mijn kerstkaart!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » een heuse kerstbal!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
een kerstbal voor op mijn kerstkaart!
ik zie geen foto!
Thanks, heb het adres aangepast.
Nu is de taart weer te zien
Wauw..wat moooi!!!! En zo retestrak bekleed....hoe doe je dat??? Knap stukkie werk!!!
Wauw..wat moooi!!!! En zo retestrak bekleed....hoe doe je dat??? Knap stukkie werk!!!
Die bal is strakker bekleed dan menig reet hoor Ben ook wel nieuwschierig hoe dat is gedaan!!!
Hier ook iemand die ontzettend nieuwsgierig is, wat een prachtige taart!!
[MOVE] -> 3D-parade
Wat een mooie bal, strak gemaakt!
Prachtig strak , heel mooi
Wat leuk al die berichten! Het is nl. voor het eerst dat ik een taart op het forum zet (bedankt Irene, helemaal leuk!). Voor wie het wil weten dan even hoe ik het heb gedaan: Het zijn eigenlijk gewoon 2 bol taarten (blanda schaal Ikea 20cm), deze gevuld afgesmeerd en bekleed, even (koel, maar niet in de koelkast) laten staan zodat het fondant wat harder wordt, 1 taart op zijn kop gezet, een paar douwels in het midden er in gezet, toen de bovenste taart (die op een taart karton staat) er bovenop gezet en daarna versierd en rand afgewerkt met een strik erom heen. Toen alleen nog een "bovenste dingetje" met oogje (van te voren geknutseld, hard laten worden en zilver geverfd) er op gezet en een "kaartje" er aan en klaar!
Toen nog 100 foto's gemaakt voor mijn kerstkaart en de onderste helft opgegeten (in zijn geheel was hij te hoog voor in de vriezer) en de bovenste helft in de vriezer voor de kerst, dus die is nu ook gesneuveld......
En heb je de taart ook gevult?? Ben benieuwd??
Heel erg mooi gemaakt en superstrak!!
Mooie bal!
tsssss, zo simpel kan het dus ook wat een superidee
prachtig gemaakt
En heb je de taart ook gevult?? Ben benieuwd??
Ja de taart is gevuld met bon bon bloc vulling, heb ook nog wat cacao door het biscuit deeg gedaan, dus het is een chocolade bal geworden.
Mooie taart!
Berthine schreef:Wauw..wat moooi!!!! En zo retestrak bekleed....hoe doe je dat??? Knap stukkie werk!!!
Die bal is strakker bekleed dan menig reet hoor Ben ook wel nieuwschierig hoe dat is gedaan!!!
Dat klopt!!
Mijn "votje"ziet er blubberiger uit.
Wat een super mooie taart !!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » een heuse kerstbal!