Re: voetstappen in de sneeuw...
Ja nu staat ie er wel, zag m vanmiddag echt niet staan
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » voetstappen in de sneeuw...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ja nu staat ie er wel, zag m vanmiddag echt niet staan
ik kan hem ook niet vinden

ik kan hem ook niet vinden
![]()
Raar hoor. Het lijkt erop dat de tab wel te zien is met Explorer maar niet met Safari. Ik heb nu een linkje toegevoegd naar de how-to bij de kolom 'informatie', in de rechter kolom op de site. Zo zou het moeten lukken.
geweldig howto en ik ben ook eens aan het kijken bij je overige producten

De how to is af.
Ik hoop dat jullie er iets aan hebben.
Helemaal top! Ik had het inderdaad net zo gedaan, alleen op de computer het patroon gemaakt. Is het bij jou ook zo dat de achterkant van het gespoten icing-boompje dan plat is?
Hoe leg ik dat beter uit, de kant waar het op het plasticmapje lag is plat en de andere kant is bol van het spuiten. Dit is niet tegen te gaan he?
Prachtig en je kerstbomen zijn super gedaan!
Wat mooi gedaan!
Dankjewel voor de how-to !!
Ben nog steeds aan mee-lezen, bedankt voor de how-to!
Prachtig!
vrouwtje deeg schreef:De how to is af.
Ik hoop dat jullie er iets aan hebben.Helemaal top! Ik had het inderdaad net zo gedaan, alleen op de computer het patroon gemaakt. Is het bij jou ook zo dat de achterkant van het gespoten icing-boompje dan plat is?
Hoe leg ik dat beter uit, de kant waar het op het plasticmapje lag is plat en de andere kant is bol van het spuiten. Dit is niet tegen te gaan he?
Is je taart al af? Ben wel benieuwd hoe hij geworden is.
De achterkant van het spuitwerk is inderdaad plat. Omdat het geen dikke lijnen zijn vind ik dat zelf niet storend. Als je het toch anders wilt zou je de helften in spiegelbeeld kunnen spuiten en aan de achterkant er tegen aan kunnen zetten of de lijnen aan de achterkant overspuiten. Weet alleen niet of het er mooier op wordt en het risico op breuk wordt ook weer groter.
Is je taart al af? Ben wel benieuwd hoe hij geworden is.
De achterkant van het spuitwerk is inderdaad plat. Omdat het geen dikke lijnen zijn vind ik dat zelf niet storend. Als je het toch anders wilt zou je de helften in spiegelbeeld kunnen spuiten en aan de achterkant er tegen aan kunnen zetten of de lijnen aan de achterkant overspuiten. Weet alleen niet of het er mooier op wordt en het risico op breuk wordt ook weer groter.
Hij is inderdaad al af! Ik zal hem zo meteen even in de taartenparade zetten, de klant kijkt zelf verder toch niet hier op het forum.
Ik vond het inderdaad ook niet erg storend, maar wel een beetje jammer. Door het (ik denk onzorgvuldige) spuiten, zaten er af en toe puntjes die uitstaken. Maar dit leek juist op takjes in de boom dus uiteindelijk was ik er erg blij mee maar de achterkant had dit dus niet. En inderdaad denk ik dat ik de volgende keer ga proberen ze op elkaar te plakken, maar daar had ik er nu helaas te weinig voor gemaakt.
Edit: Link naar mijn taartje http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=179349
Wauw! Super mooi die bomen en die voetstappen kei leuk 
Mooi! Wat een leuk ontwerp!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » voetstappen in de sneeuw...