Re: Een spons hoort toch in bad???
Wauw....ik ben er helemaal stil van...... Ik hoop dat ik ook ooit zover kom dat ik dit soort kunstwerken kan maken. Echt supermooi. En je hebt een topzoon!!!! Gefeliciteerd hoor!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Een spons hoort toch in bad???
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wauw....ik ben er helemaal stil van...... Ik hoop dat ik ook ooit zover kom dat ik dit soort kunstwerken kan maken. Echt supermooi. En je hebt een topzoon!!!! Gefeliciteerd hoor!
Nog gefeliciteerd met je zoon!!!!!
Je hebt er weer een prachtwerk van gemaakt......... En dat in die korte tijd
Ik moet mijn moed echt weer even verzamelen voor mijn "dat wil ik ook kunnen" projectje
xxx
Donja
Wauw Die is echt te gek, heb nog niet zo´n leuke Spongebob taart gezien....

Echt geweldig! Wat een details!
Wat een kunstwerk weer en lekker veel te kijken
Nog gefeliciteerd met Jasper!!
Dankjulliewel!!!
Nog gefeliciteerd met je zoon!!!!!
![]()
Je hebt er weer een prachtwerk van gemaakt......... En dat in die korte tijd![]()
Ik moet mijn moed echt weer even verzamelen voor mijn "dat wil ik ook kunnen" projectje![]()
xxx
Donja
En ik maar wachten tot ik dan eindelijk je kunstwerkje mag zien....hup Donja....aan de slag

Heerlijk hè, die eerlijkheid van kinderen...
Supergeweldig leuke taart!
En nog gefeliciteerd met je zoon!
Zoete groet,
Mandy
In een woord: GEWELDIG!!!

Wat een mooie taart, en wauw wat was hij lekker.
Geweldig! Al die figuurtjes en details. Blijf er naar kijken.
En van harte met je zoon!
Gr. Dolfijn
Allemachtig, met zo'n taart zou ik zeker een week bezig zijn! Super zeg! En die opmerking van je zoon... Geniaal
Ik moet zelf ook eerlijk zeggen dat ik na vier maanden taart bakken snak naar een ouderwets appeltaartje 
Wat een geweldige taart!
Wat een superleuke taart! Gaaf gedaan, echt een kijkfeest.
(
ik vind een kwarktaart ook lekkerder)
Oh wat een mooie taart! Gefeliciteerd nog met je zoon!
Absoluut niet te zien dat het een snel-snel taartje is. Die boeteersels zijn gewoon helemaal super. Ongelofelijk dat jij dat in zo'n korte tijd voor elkaar krijgt!

Wow daar is veel te zien, ontzettend leuk zeg!
Bedankt iedereen!!!
![]()
![]()
Annekehil schreef:Hij is wel geweldig!!!! Hoelang ben je hier wel niet mee bezig geweest......
Als je trouwens de foto's kwijt bent.... Ze zitten nu ook in mijn computer
Nou, eerlijk gezegd heb ik deze taart een beetje afgeraffeld
. De dag voor kerst heb ik in 2,5 uur de boetseersels gemaakt...dat ging echt lekker vlotjes!! Eerste kersdag vullen afsmeren bekleden stapelen en "afwerken". Bij elkaar zo'n 6 uur. Nou moet ik eerlijk opbiechten dat deze taart wel echt een achterkant heeft. Geen versiersel te zien en niet errug netjes
![]()
Wat een prachtige taart!! Je blijft er naar kijken.
Wat betreft die kwarktaart kan ik hem niet helemaal ongelijk geven. Die zijn natuurlijk wel enorm lekker! 
Wauw Leonie wat een prachtige....kleurrijke...... en leuke ,drukke taart waar zoveel op te zien valt
, echt een TOPTAART
, maar dat ben ik van jou wel gewend

WOW! mooi geboetseerd!
leonietje schreef:Bedankt iedereen!!!
![]()
![]()
Annekehil schreef:Hij is wel geweldig!!!! Hoelang ben je hier wel niet mee bezig geweest......
Als je trouwens de foto's kwijt bent.... Ze zitten nu ook in mijn computer
Nou, eerlijk gezegd heb ik deze taart een beetje afgeraffeld
. De dag voor kerst heb ik in 2,5 uur de boetseersels gemaakt...dat ging echt lekker vlotjes!! Eerste kersdag vullen afsmeren bekleden stapelen en "afwerken". Bij elkaar zo'n 6 uur. Nou moet ik eerlijk opbiechten dat deze taart wel echt een achterkant heeft. Geen versiersel te zien en niet errug netjes
![]()
Ik moet wat opbiechten; Ik ben nu officieel jaloers! Ik weet wel gij zult niet begeren enzo., maar als dit een taart is die een beetje afgeraffeld is...... Begeer ik enorm je taartenmaakkunde! 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Een spons hoort toch in bad???