Onderwerp: bakblik 27,5 bij 37,5 cm HELP!!

ik moet over een tijdje een taart maken, een buste. Met de rechthoekige maat 27,5 bij 37,5 cm en 2 boltaartjes van 12 cm. Nu is mijn vraag omdat ik dit nog nooit eerder heb gedaan.

* Hoeveel funcakes biscuit beslag moet er in de rechthoek? De boltaartjes weet ik wel.

* Hoeveel afsmeer botercrème heb ik in totaal nodig? Hoeveelheid suikerbakkerspoeder en boter. Ik spuit bij alle drie op twee hoogtes een dijkje.

* Hoeveel 'vul' botercrème heb ik nodig om in alle drie 1 laag te vullen (champagne).

* Hoeveel blikjes vlaaifruit heb ik nodig? In alle drie 1 laag vullen. (tropische vruchten).

* Hoeveel stukjes kan ik in totaal uit de taart snijden?

* Hoeveel gram (kilo) heb ik nodig om de taart een huidskleur te geven met marsepein (bekleding 1 laag nog niet de bh).

als je één van deze vragen kan beantwoorden graag want anders heb ik straks te weinig spullen in huis  :s

alvast bedankt.

www.caketolove.nl
Voor verjaardagen, traktaties of gewoon lekker!

2

Re: bakblik 27,5 bij 37,5 cm HELP!!

Er van uitgaande dat je schaal 7 cm hoog is heeft hij een inhoud van 7,2 liter. Dat betekent dat je voor het biscuit het minimaal het volgende nodig hebt:

biscuitmix 891
ei 691
water 89
marsepein 1450
stukjes 48

djehr schreef:

Er van uitgaande dat je schaal 7 cm hoog is heeft hij een inhoud van 7,2 liter. Dat betekent dat je voor het biscuit het minimaal het volgende nodig hebt:

biscuitmix 891
ei 691
water 89
marsepein 1450
stukjes 48

Dankje wel :Y . Weet je misschien ook hoeveel vul en afsmeer botercrème ik nodig heb?

www.caketolove.nl
Voor verjaardagen, traktaties of gewoon lekker!

4

:s  :nooo

5

ik ga dezelfde maat bakken, kan ik dit beslag in twee keer mixen want denk niet dat mijn kom dit aankan?

6

geen probleem om dat in 2x te mixen. als je de verhoudingen maar goed aanhoudt!

Je kunt alleen tijd verspillen,als je vergeet ervan te genieten