Re: En dit kun je er ook mee!!
hoe doen jullie de mix in de rondjes met een spuitzak? heb je de mix gewoon volgens recept laten rijzen enz?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » En dit kun je er ook mee!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
hoe doen jullie de mix in de rondjes met een spuitzak? heb je de mix gewoon volgens recept laten rijzen enz?
ben ik ook benieuwd naar 
net biscuitmix gebruikt (en een ruzie met de chococandymelts)
maar wil binnenkort ook dus oliebollenmix gebruiken
(denk dat de hele straat vandeweek een tasje met bolletjes heeft)
-
Ja jaaah, mijn dochter had een goed idee.
Oliebollen uit de cakepop machine.
Vandaag meteen geprobeerd en ze smaken prima.
Lekker in één hap naar binnen te werken en lang niet zo vet als de gefrituurde versie.
Maak je het deeg dan hetzelfde als voor de normale oliebollen?
En hoe, en hoeveel doe je dan precies in het apparaat, want dit deeg is toch veel dikker dan cakedeeg?
Ga het ook eens uitproberen met stukjes appel, hier houden we niet zo van rozijnen/krenten 
ohhh wat leuk 
Dat wil ik ook proberen!!
ga ik ook proberen!
heb er met kerst wel pannenkoekjes (pannenbolletjes) van gebakken met een restje meel. ook super gelukt. spuitje stroop erin, mmmmm
ga ik ook proberen!
heb er met kerst wel pannenkoekjes (pannenbolletjes) van gebakken met een reste meel. ook super gelukt. spuitje stroop erin, mmmmm
Toevallig had ik daar ook aan gedacht, maar dat is dus gelukt. Leuk ga ik ook eens proberen, eerst de oliebolletjes 
Ik heb oliebollen mix gebruikt die je niet hoeft te laten rijzen. En ik heb het daarna gewoon in een spuitzak gedaan en daarmee in de holletjes gespoten. Ik heb er iets minder in gedaan dan bij de cakejes.
Wat een goed plan!
ja leuk leuk...
deze ga ik ook proberen... !
had vorige week ook al donut balletjes ermee gemaakt, manlief en zoon zijn namelijk gek van donuts
en waren ook jammie
en voor herhaling vatbaar!
Ik heb het gisteren ook uitgeprobeerd, met cakemix. Heerlijke bolletjes, heb ze op een schaal gelegd, warme chocoladesaus er overheen, cacaopoeder en witte basterdsuiker en je had een schaal vol feestelijke ballen. 
*Avy, ik maak inderdaad gewoon het deeg zoals je het normaal zou doen.
Maar ik heb bij de Sligro zo'n ijsschep gekocht waarmee je normaal de cupcakes vult maar dan een slag kleiner.
Als je op het bewegende gedeelte kijkt staat daar normaal 20 op en voor de cakepopmaker heb ik er één waar 70 op staat.
Als je die tot aan de rand vult heb je precies genoeg, ook voor de gewone cakepops.
Ze zijn niet goedkoop maar wel onverslijtbaar en kunnen ook in de afwasmachine in tegenstelling tot die goedkope dingen van de blokker.
Ik heb ze ook gemaakt!!
erg leuk en lekker 
Ik heb oliebollen mix gebruikt die je niet hoeft te laten rijzen. En ik heb het daarna gewoon in een spuitzak gedaan en daarmee in de holletjes gespoten. Ik heb er iets minder in gedaan dan bij de cakejes.
Hee, das leuk! Daar dacht ik een paar dagen terug ook aan maar ik wist niet dat er ook mix was die niet hoeft te rijzen 
mamaloes schreef:Ik heb oliebollen mix gebruikt die je niet hoeft te laten rijzen. En ik heb het daarna gewoon in een spuitzak gedaan en daarmee in de holletjes gespoten. Ik heb er iets minder in gedaan dan bij de cakejes.
Hee, das leuk! Daar dacht ik een paar dagen terug ook aan maar ik wist niet dat er ook mix was die niet hoeft te rijzen
da waist ik ook niet, ik had ze net geprobeerd met een pak oliebolle mix die dus wel moest rijzen.... pfff schoot niet op en ik vind ze ook niet geweldig moet ik zeggen, droog en een deegbal 
Heb ze net gemaakt en super lekker. Morgen eens proberen met kwarkbolletjes en dan vullen met jam.
Heb je dit al eens geprobeerd?
Zoja, waren ze lekker? en wil je dan het recept delen
Tutu schreef:mamaloes schreef:Ik heb oliebollen mix gebruikt die je niet hoeft te laten rijzen. En ik heb het daarna gewoon in een spuitzak gedaan en daarmee in de holletjes gespoten. Ik heb er iets minder in gedaan dan bij de cakejes.
da waist ik ook niet, ik had ze net geprobeerd met een pak oliebolle mix die dus wel moest rijzen.... pfff schoot niet op en ik vind ze ook niet geweldig moet ik zeggen, droog en een deegbal
Dat had ik ook, vond ze echt niet lekker
Misschien wil iemand het goede recept en de verhoudingen met ons delen
Wil het graag nog eens proberen 
Wat een goed idee! Ik heb gister de maker besteld en heb nu al een hoop informatie gevonden van wat ik er allemaal mee wil proberen 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » En dit kun je er ook mee!!