1

Onderwerp: Traktatie zoonlief, pinguins en iglo

Jullie hebben ze al vaker gezien, ik weet het, maar ik vind ze zo schattig!
http://www.mijnalbum.nl/Foto-MW4H4KVU-D.jpg

Groetjes Femke

2

Re: Traktatie zoonlief, pinguins en iglo

Nou ik had ze nog niet gezien op het forum, maar vind ze wel heeeel erg leuk. :thumb:
Deze ga ik echt zelf een keer  maken.   :/
Is er mss een howto van? :P

a smile a day keeps the doctor away !!!!!!

3

wampie007 schreef:

Nou ik had ze nog niet gezien op het forum, maar vind ze wel heeeel erg leuk. :thumb:

ja volgens mij wel, maar weet niet precies waar. Ik heb een hartje en een rondje uitgestoken. Dan een half rondje uit het hartje en daar het hele rondje inschuiven. Snappie? Anders even goed naar de foto kijken, dan zie je het vast wel.

Heel leuk, je iglo is mooi strak.
De pinguins zijn ook schattig :Y

5

Ze zijn superleuk! Zit er ook aan te denken om zo'n traktatie te maken.

Veel liefs,
Willeke

6

Sprokkel schreef:
wampie007 schreef:

ja volgens mij wel, maar weet niet precies waar. Ik heb een hartje en een rondje uitgestoken. Dan een half rondje uit het hartje en daar het hele rondje inschuiven. Snappie? Anders even goed naar de foto kijken, dan zie je het vast wel.

Haha nou daar moet ik wel uitkomen denk ik. Ik heb net gekeken en heb wel zulke pingutjes gezien met howto, maar dat was met egerzoen als basis. Bij jou ook, want ik zou ze met cupcakes willen proberen maar dat word wel meer bijsnijden zijn vrees ik. Maar ik ga het vorm donderdag ook eens proberen. De iglo is ook taart denk ik?

a smile a day keeps the doctor away !!!!!!

7

wampie007 schreef:
Sprokkel schreef:
wampie007 schreef:

Haha nou daar moet ik wel uitkomen denk ik. Ik heb net gekeken en heb wel zulke pingutjes gezien met howto, maar dat was met egerzoen als basis. Bij jou ook, want ik zou ze met cupcakes willen proberen maar dat word wel meer bijsnijden zijn vrees ik. Maar ik ga het vorm donderdag ook eens proberen. De iglo is ook taart denk ik?

Ja de iglo is een blanda van 12 cm. Misschien kun je ze ook maken in de brownie pop vorm van wilton om te bakken? Die zijn alleen dan niet zo groot. Anders veel bijsnijden denk ik ja.

8

Super- leuk! :lol:
Mag ik deze opslaan om in januari voor m'n zoontje te maken?

Dat gaat er wel in...tussen neus en kin!
groetjes Jolanda

9

Liefffffff!!! :Y  :Y

10

daanmaxrik schreef:

Maar natuurlijk!!

11

Sprokkel schreef:
daanmaxrik schreef:

Maar natuurlijk!!

Dankjewel!!!

Dat gaat er wel in...tussen neus en kin!
groetjes Jolanda

12

Schattig zeg!! :thumb:

13

Wat zien ze er leuk uit vooral het geheel, alle pinquins bij elkaar. :thumb:  :thumb:

14

Die gekleurde mutsjes maken er echt een heel leuk geheel van.

Rune is een mooie naam trouwens. Mag ik vragen hoe je op deze naam bent gekomen ?

15

schattig!!

16

Pinky schreef:

Rune is een mooie naam trouwens. Mag ik vragen hoe je op deze naam bent gekomen ?

Onze oudste is een meisje (ei jente= een meisje in het Noors) en heet dus jente. Wij zijn gek op Noorwegen, heb zelfs Noorse taalcursussen gevolgd. Toen ik zwanger was van de jongste hadden we voor een jongen eerst Finn, maar daar werden we toen en nu no steeds denk ik, zowat mee dood gegooid. Op vakantie eens een Rune leren kennen, dat is een veel gebruikte jongensnaam in Noorwegen. En ik vind het een super leuke, originele en stoere naam, past goed bij mijn zoon!