1

Onderwerp: Funcakes browniemix

Ik heb vandaag de funcakes brownie mix gemaakt.. het smaakt nergens naar. en lijkt gewoon op cake?

Had ik zelf chocola moeten toevoegen?

Wie herkent dit ook...

Groetjes Reena

2

Re: Funcakes browniemix

Hoelang heb je het gebakken? Want dat herken ik helemaal niet, vind hem zelf heerlijk! Met extra toegevoegde stukjes chocola is-ie nog lekkerder :Y

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Ik heb het 40 minuten gebakken... op 175 graden..

4

Ik heb het 40 minuten gebakken... op 175 graden..

5

Misschien tikkie korter? Zodat-ie nog lekker klef blijft?

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

6

Hmmm ik wilde wat nog over was weggooien haha ik zal het nog een keer proberen en wat extra chocola en smaak toevoegen

7

Ik vond hem ook heerlijk;  ik heb een stukjes kookchocolade toegevoegd. Beetje klef en dan met een lekker laagje gesmolten chocolade...  :9 (terwijl ik eigenlijk geen brownieliefhebber ben)

8

Ik heb hem 2 x gebakken en vond hem heerlijk!  :Y  De tweede keer heb ik hem meteen gestort toen hij uit de oven kwam, en er after eight opgelegd dat er heerlijk overheen smolt, het was zalig!

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

9

Misschien komt het gewoon doordat ik geen extra chocola had toegevoegd.. dat het daarom net cake leek :(

10

heerlijk met de wiite funcake chocolade chuncks erdoor,idd wat klef laten van binnen en dan de toffee melts erbovenop :9 ik ga er vanavond weer één bakken :9

Je kunt bij ons nu ook terecht voor de Wilton Courses 1,2,3 en 4 en natuurlijk de basis en vervolgcursussen,basisworkshops en themaworkshops!www.deleukstetaartenshop.nl/veenendaal