Onderwerp: Vrolijke mini-kerstcuppies!
Voor het kerstdiner met mijn klas vorige week heerlijke kerstcupcakes gemaakt. Zowel bij mijn kids als mijn collega's vielen ze erg in de smaak!

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Vrolijke mini-kerstcuppies!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor het kerstdiner met mijn klas vorige week heerlijke kerstcupcakes gemaakt. Zowel bij mijn kids als mijn collega's vielen ze erg in de smaak!

Erg leuk, hoe heb je die 2 kleuren gespoten?
Een kerstcuppie, leuk! 
Leuk gedaan!
Ik vraag me af wat voor soort recept je hebt gebruikt voor je toef?
Erg leuk, hoe heb je die 2 kleuren gespoten?
Er zijn speciale duo-spuitzakken te koop, maar je kunt het ook zelf maken door twee spuitzakken in 1 spuitzak te doen en de puntjes er af te knippen, dan komt het onderin samen als een twee kleurige toef!
Wat leuk die 2 kleuren...
Leuk gedaan!
Ik vraag me af wat voor soort recept je hebt gebruikt voor je toef?Movado schreef:Erg leuk, hoe heb je die 2 kleuren gespoten?
Er zijn speciale duo-spuitzakken te koop, maar je kunt het ook zelf maken door twee spuitzakken in 1 spuitzak te doen en de puntjes er af te knippen, dan komt het onderin samen als een twee kleurige toef!
Ik heb inderdaad dat laatste gedaan, nooit geweten dat er duo-spuitzakken zijn, klinkt handig!
Dit is het recept dat ik heb gebruikt voor de toef:
100 gr monchou
50 gr boter
100 gr (gesmolten) witte chocolade
250 gr poedersuiker
En dat dan gewoon door elkaar mixen, overheerlijk!
hmmm klinkt lekker inderdaad! En die kun je dan gewoon met kleurstoffen kleuren, zoals jij ook hebt gedaan?

Echt heeeeerlijk!! Ik kan echt niet stoppen met eten als ik deze heb klaargemaakt
En inderdaad, daarna kun je 'm met kleurstof leuke kleurtjes geven!
Ik ga ze van de week proberen te maken! Heeft het recept toevallig ook nog een naam? Hoe zeg je dat.. zoals een merengue toef of een botercreme toef?
Ik ga ze van de week proberen te maken! Heeft het recept toevallig ook nog een naam? Hoe zeg je dat.. zoals een merengue toef of een botercreme toef?
Misschien wel roomkaas/chocoladetoef?
Gr.
Sandra
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Vrolijke mini-kerstcuppies!