101

Re: Ook ik mocht hem dan eindelijk eens uittesten ...

Bedankt voor de uitgebreide reactie!!!.
Ik was vooral benieuwd naar de volledigheid omdat ik dat dus las als negatieve recensie...moet wel zeggen dat alle andere recensies positief zijn.

Klinkt goed het recept van de Dreamer.
Chocola en pecannoten...MMmm..dat is super.

Het boekje staat al in mijn wensenlijstje bij Bolcom.

102

Ik heb het boek van Rudolph van veen vandaag van Bol.com binnen gekregen en ik moet zeggen er staan erg mooie cupcakes in.
Het is een prachtig boekje met harde kaft en ben benieuwd of het mij gaat lukken zulke mooie cupcakes te maken.
Het ziet er in ieder geval veel belovend uit.

103

Ik heb het boekje net binnengekregen (kerstpakketje van m`n werk) en het ziet er erg mooi uit moet ik zeggen!

104

dollelollypop schreef:

Gewoon bestellen bij bol.com dat heb ik ook gedaan.
Wordt nu ook gratis thuisbezorgd en ik heb hem morgen in huis.  :)

en had je hem ook de andere dag in huis? ik heb hem dus ook de 19e besteld en nog steeds is ie niet verstuurd grrr. waarschijnlijk wordt ie morgen verstuurd verwachten ze.

105 Laatst bewerkt door dollelollypop (23-12-2011 13:08)

Ik had hem de volgende dag in huis hoor.
Misschien was hij even tijdelijk uitverkocht want er is volgens mij een hele run op het boekje.
Ik hoop dat je hem voor de kerst in huis heb want zodra je het boekje in huis hebt wil je meteen beginnen en niet meer ophouden  ;) .
Ik heb de dreamers al gemaakt en heb alweer voor vanmiddag de volgende ( Bananen cupcakes ) die ik wil gaan maken.
Het is een feest om het boekje door te bladeren.  :thumb:
Succes.

106

Ik had 'm ook heel snel binnen en het boekje ligt nu open bij de Limoncello's.
Manlief bracht van de week een fles mee als relatiegeschenk....komt mij dus goed van pas.  ;)
Het is inderdaad een feest om in het boekje te kijken.

107

ik heb hem vandaag binnen gekregen ga morgen aan de slag :)

108

Nou fijn voor je dat je hem nog net voor de kerst binnen hebt. succes met bakken.
Had de bananensplit gemaakt en met de canache overgoten toen begonnen ze te smelten.
Dom maar ik deed het erover toen het nog warm was en dacht er niet bij na.
Ook was mijn canache niet zo mooi vloeibaar maar denk dat dat door de cote dór chocolade kwam van 86% cacao.
Ik heb al eens eerder de 86% gebruikt en die werd ook zo bobbelig.

109

Danyella schreef:

er moet genoeg bakpoeder inzitten om ze mooi omhoog te laten komen zodat ze mooi rond worden, en niet al te veel suiker ( zoals bij brownies het geval is) anders gaan ze inderdaad heel erg plakken.

Derecepten van rudolph zijn uitermate geschikt kan ik uit ervaring vertellen :-)

Omdat je olie gebruikt en geen boter, blijven ze mooi smeuig van binnen en bakken ze niet droog Heerlijk!

De cupcake mix van Funcakes werkt anders prima hoor!..
Ik denk dat het voornamelijk mis gaat bij mensen die biscuit mix gebruiken (ik zag je daar niet op reageren) .. Biscuit is wat gevoeliger voor de temperatuur.. En die is niet zo super gelijkmatig/betrouwbaar in dit apparaat.

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

110

De mix heb ik nog niet gebruikt, ik heb het in de eerste instantie gedaan met de recepten uit het bijbehorende boekje, en dat was echt drie keer niks. Ik hou het wel bij Rudolph :)

111

Hoi allemaal ;)
Mag ik vragen hoe het apperaat heet want zat online bij mediamarkt te kijken maar ik kan hem echt niet vinden ?
Wie o wie kan mij helpen.
Bvd gr chantal

112

Het is de babycakes maker  :)

113

Bommeltje schreef:
Danyella schreef:

er moet genoeg bakpoeder inzitten om ze mooi omhoog te laten komen zodat ze mooi rond worden, en niet al te veel suiker ( zoals bij brownies het geval is) anders gaan ze inderdaad heel erg plakken.

Derecepten van rudolph zijn uitermate geschikt kan ik uit ervaring vertellen :-)

Omdat je olie gebruikt en geen boter, blijven ze mooi smeuig van binnen en bakken ze niet droog Heerlijk!

De cupcake mix van Funcakes werkt anders prima hoor!..
Ik denk dat het voornamelijk mis gaat bij mensen die biscuit mix gebruiken (ik zag je daar niet op reageren) .. Biscuit is wat gevoeliger voor de temperatuur.. En die is niet zo super gelijkmatig/betrouwbaar in dit apparaat.

ik heb gisteravond voor het eerst cakepops gemaakt en gewoon om het gevoel te krijgen biscuit van funcakes gebruikt.. ging prima

binnenkort ook eens met cupcake mix proberen.

overigens heb ik ruzie met de candymelts net als meer mensen..

ga binnenkort maar die fondantchocolade proberen

When we lose the right to be different, We lose the privilege to be free- Nelson Mandela
https://www.facebook.com/PennysHobby

114

dollelollypop schreef:

Het is de babycakes maker  :)

Hoi,
Ja dat wist ik maar ik bedoel bij de media markt kan hem niet in de webshop vinden,maar hij is volgens mij ook overal uitverkocht!
Dus dan wachten we maar even;))
Thanks

115

ik wist nieteens dat hij daar verkocht werd  :lol:

weet wel dat hij bij electroworld verkocht wordt voor 10 euro meer dan de meeste winkels...

gelukkig heeft mijn vent hem gewoon uit de taartenwinkel in de buurt dat scheelde aardig wat geld

When we lose the right to be different, We lose the privilege to be free- Nelson Mandela
https://www.facebook.com/PennysHobby

116

Heb je de webshop van Cook&Co al geprobeerd. Zij verkopen hem ook.