1

Onderwerp: cappuccino/espresso cc

En als je denkt : mmmmmmmm   :9 .... dan klopt dat hahaha..

Had nog een pak cappuccino cc staan van homemade  :o

Zit dus 2 verschillende smaken cake in cappuccino en espresso, dan witte chocolade stukjes, een toef van mbc koffie/ tiramisu, beetje cacao-poeder, chocolade, nougatine en een walnoot.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-TZXE6PDB-D.jpg

Binnenkantje :
http://www.mijnalbum.nl/Foto-WACYOZRR-D.jpg

Re: cappuccino/espresso cc

Mjammie, ziet er heerlijk uit!!

3

hmmm lekker

4

Lijkt me lekker, als je van koffie houdt... Ik ben dus een theeleut  ;) . Maar begrijp ik nu goed dat er twee smaken beslag in één pak zitten?

Gr.
Sandra

5

MamaSan schreef:

Lijkt me lekker, als je van koffie houdt... Ik ben dus een theeleut  ;) . Maar begrijp ik nu goed dat er twee smaken beslag in één pak zitten?

Gr.
Sandra

Ja, dat klopt  :Y  wist ik ook niet, je moet 2 keer een beslagje maken en dat op elkaar in je papiertje doen, er zaten ook witte choco stukjes bij die je kan smelten voor een laagje er over heen.
en ze zijn echt super lekker  :9

6

Zien er superlekker uit!!

7

Marinina schreef:
MamaSan schreef:

Gr.
Sandra

Ja, dat klopt  :Y  wist ik ook niet, je moet 2 keer een beslagje maken en dat op elkaar in je papiertje doen, er zaten ook witte choco stukjes bij die je kan smelten voor een laagje er over heen.
en ze zijn echt super lekker  :9

En heb je die stukjes chocola eroverheen of erdoorheen gedaan? En heb je voor mij de werkwijze van de koffie/tiramisu botercrème? Ik houd dan wel niet van koffie, maar ik denk dat ik anderen hier heel blij mee kan maken!

Gr.
Sandra

8

Ik heb eerst het beslag in de cups gedaan en daarna wat van die choco stukjes lagen er dus gewoon op en zo gebakken.

Ik maak altijd deze mbc :

http://www.deleukstetaarten.nl/recept/1 … r%C3%A8me/

had een half portie gemaakt en daar 2 theelepels oploskoffie ( opgelost in 2 theelepels heet water ) door gedaan en een beetje vanille extract, vond het nog een beetje flauw en heb er toen een lepeltje tiamisu patidess door gedaan, heerlijk was het  :9

9

Hoi Marinina,

Heb de cupcakes van het weekend gebakken, waren ze bij jou ook zo ontzettend hoog geworden? Ik heb precies gedaan wat er op het pak staat, maar dan zit er uiteindelijk 60 gram beslag in het papiertje! Denk dat ik er de volgende keer maar minder beslag in doe.... Ze waren idd. wel erg lekker!

Gr.
Sandra

10 Laatst bewerkt door bosbes (27-12-2011 18:00)

Ik heb ze al vaak gebakken en heb er 24 minicupcakes van gemaakt met  16/18 gram beslag in mijn eigen minipapiertjes.
Willy

11

MamaSan schreef:

Hoi Marinina,

Heb de cupcakes van het weekend gebakken, waren ze bij jou ook zo ontzettend hoog geworden? Ik heb precies gedaan wat er op het pak staat, maar dan zit er uiteindelijk 60 gram beslag in het papiertje! Denk dat ik er de volgende keer maar minder beslag in doe.... Ze waren idd. wel erg lekker!

Gr.
Sandra

Dat klopt hoor het zijn hele luxe extra grote , maar ik gebruik altijd mijn eigen papiertjes en doe daar ook minder beslag in, maar heb er dus meer  ;)

12

Die zien er inderdaad mmmmm uit  :Y
En ook erg mooi.

13

Yammie, ziet er zeer smakelijk uit.. :Y

A chocolate in the mouth is worth two on the plate

14

Waaaaaaaaaaaauw ziet er OVERHEERLIJK uit!!!!

15

geweldig  :thumb:  kan je misschien vertellen waar je de mix gekocht heb?

Het leven is een feestje maar je moet wel  zelf de slinger ophangen!!!!!!!!!!
Opbouwende kritiek is altijd welkom

Ooooh kwijl kwijl, het water loopt me in de mond, wat zien die er heeeerlijk uit :thumb:  :thumb:

17

nikita14 schreef:

geweldig  :thumb:  kan je misschien vertellen waar je de mix gekocht heb?

Pak is van home-made en had ik gewoon bij AH gehaald  ;)

18

Ziet er super lekker uit.