1

Onderwerp: Hallo allemaal!

Mijn naam is Irana, 21 jaar en ik zwerf nu ongeveer een maandje rond op dit geweldige forum! Wat een prachtige creaties staan hier en wat kun je toch veel met taart. Echt geweldig! Heb ondertussen 4 (simpele) taarten gemaakt en bekleed met fondant en ben helemaal verslaafd! :) Heb ondertussen wat spulletjes verzameld en wil nu wat moeilijkere taarten gaan proberen..

Ik wil ontzettend graag leren en ben op zoek naar een leuke workshop voor mijn beginnersniveau, waar ik kan leren boetseren en werken met andere technieken. Het liefst ergens in Gelderland. Als jullie tips hebben hoor ik het graag!

2

Re: Hallo allemaal!

Welkom en heel veel (bak)plezier!

3

Welkom Irana,

Ben zelf ook net begonnen....Verslavend he?? Uit welke regio van Gelderland kom je? Ik kom uit de omgeving van Arnhem.

gr. Joyce

Snoep verstandig....maak een taart, geef hem weg en.......blijf zelf op gewicht! :)

4

Ja echt heel verslavend! Ik kom uit Zutphen.. :) Jij uit Zevenaar zie ik?

5

Ja, klopt. Ik woon in Zevenaar. Ik heb me hier wel ingeschreven voor een workshop via internet/e-mail maar nooit iets van gehoord. Ik weet niet of er een Jamin zit in Zutphen? Hier in Zevenaar geven ze ook workshops! Weet nog niet of ik me ga inschrijven, op het net is er genoeg te vinden en te zien.

gr. Joyce

Snoep verstandig....maak een taart, geef hem weg en.......blijf zelf op gewicht! :)

6

Heeee!  :D
Zo meteen zitten we allemaal hier op t forum haha, alleen tham heeft zich nog niet aangemeld. Heb je al weer volgend projectje/taartje in je hoofd?  :)

x