Re: Een spons hoort toch in bad???
Prachtig, je blijft kijken naar al die moor boetseersels , wat een mooie stapel
Gefeliciteerd met je zoon
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Een spons hoort toch in bad???
Prachtig, je blijft kijken naar al die moor boetseersels , wat een mooie stapel
Gefeliciteerd met je zoon
Hélemaal geweldig!! Wauw.... al die boetseersels.... wat veel maar vooral wat mooi en lollig gemaakt!
Weer een echt Leonietje, van top tot teen/cakedrum
Gefeliciteerd met je zoon! En je wordt maar 1x 10 he.... dus dan wil je natuurlijk wel EN de mooiste taart EN de lekkerste taart!!
Gefeliciteerd met zo'n eerlijke zoon
![]()
![]()
Maarre... hij heeft wel smaak hoor, want je taart IS natuurlijk ook heel mooi
![]()
En heel stiekem geef ik je zoon gelijk... ik vind kwarktaart ook lekkerder. En appeltaart veeeeel lekkerder![]()
Me too!!
Maar mijn hemel wat een mooie taart. En dit maak jij gewoon in 1 dag? IK zou met dit soort boetseersels een hele week bezig zijn...
Hij is echt super en jouw zoon boft maar!
supergaaf!!
Wat een super taart!
Wat een supergave taart heb jij gemaakt voor je zoon. Ziet er allemaal weer heel goed uit, prachtig geboetseerd.
Als ik jou was, dan maakte ik voor zijn volgende verjaardag gewoon een dummy taart, want dan kun je veel eerder eraan beginnen en hij kan er daarna heel lang van genieten en op de dag zelf genieten van de kwarktaart.
wauw, wauw, wauw, wat heb je weer een supertaart gemaakt, helemaal top
Ik vind hem echt geweldig! Wat een werk moet dat zijn en dat op één dag.
oeh, deze is wel heel erg mooi gemaakt!! Fantastisch!
Geweldig taart! 
Bedankt iedereen!!!
Hij is wel geweldig!!!! Hoelang ben je hier wel niet mee bezig geweest......
Als je trouwens de foto's kwijt bent.... Ze zitten nu ook in mijn computer
Nou, eerlijk gezegd heb ik deze taart een beetje afgeraffeld
. De dag voor kerst heb ik in 2,5 uur de boetseersels gemaakt...dat ging echt lekker vlotjes!! Eerste kersdag vullen afsmeren bekleden stapelen en "afwerken". Bij elkaar zo'n 6 uur. Nou moet ik eerlijk opbiechten dat deze taart wel echt een achterkant heeft. Geen versiersel te zien en niet errug nestjes

Gefeliciteerd!! En super taart weer hoor! Heel mooi al die details! En ook ik vind kwarktaart lekkerder!!
Gefeliciteerd met zo'n eerlijke zoon
![]()
![]()
Maarre... hij heeft wel smaak hoor, want je taart IS natuurlijk ook heel mooi
![]()
En heel stiekem geef ik je zoon gelijk... ik vind kwarktaart ook lekkerder. En appeltaart veeeeel lekkerder![]()
Ehhhh...ik moet toegeven dat ik ook een stuk kwarktaart heb genomen ipv de bobtaart
. Heb na zoveel uren kleien met marsepein nooit zo'n trek meer in een stuk taart 
whahahahaha, ik lig hier op de grond van het lachen!!
![]()
Die Jasper, wat een heerlijk joch toch! Nog hartstikke gefeliciteerd, en al die boetseersels, wat ziet het er weer geweldig uit!!
Heb je al een dag voor het vervolg van ons 10 jaren project?
Jaaaa...lach er maar om Eline
. Je hebt maill (solly, ik had het een beetje druk)
Ooh te gek!
En wat vindt hij niet lekker dan? De taart zelf, vulling, of de bekleding?
De botercreme vindt ie niet lekker (en ik smeer af met een heeeeel klein laagje (misschien toch maar eens ganache proberen))
Wat een supergave taart heb jij gemaakt voor je zoon. Ziet er allemaal weer heel goed uit, prachtig geboetseerd.
![]()
![]()
Als ik jou was, dan maakte ik voor zijn volgende verjaardag gewoon een dummy taart, want dan kun je veel eerder eraan beginnen en hij kan er daarna heel lang van genieten en op de dag zelf genieten van de kwarktaart.
Thanks Alice,
Tja ik geloof dat een dummie idd beter is de volgende keer ...minder stress ook met de kerst!! 
super taart. heel leuk.
Wat een boetseerwerk, prachtig. En gefeliciteerd met jullie zoon.
Afgeraffeld???
Ik ben al onmogelijk lang met 1 boetseersel bezig, laat staan met zoveel
Bij jou zit het overduidelijk in je vingers, dat boetseren. Bij mij helemaal niet.
Zelfs niet in mijn pink.
Enne: geef mij ook maar appeltaart

Wat n superleuke taart zeg!
Super!! Ook heel gedetailleerd.... 
Hij is echt heel mooi! En haha, wat zijn kinderen toch eerlijk! En ik vind kwarktaart ook lekkerder......als je deze taarten een "paar" keer zelf gegeten hebt, ben je er toch wel een beetje klaar mee.......
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Een spons hoort toch in bad???