1

Onderwerp: Draken zonder vleugels...

Heb een verjaardagstaart voor mijn zoontje zijn eerste verjaardag gemaakt. Hij heeft een kamer met draken thema dus de taart moest ook in dezelfde thema. Ik heb mijn taart geïnspikt van wendy. Ik ben wel erg teleurgesteld. Helaas heb ik geen vleugels kunnen maken. Ik kwam vreselijk in tijdnood. Ze lijken daarom meer op dino's. Ik had de taart eigenlijk veel leuker en voller voorgesteld maar kwam er gewoonweg niet aan toe. Ik heb gelukkig wel een herkansing. Ik heb nu de verjaardag met mijn familie gevierd en 15 januari gaan we het met mijn schoonfamilie vieren. Ik heb de geboetseerde figuren bewaard. Ik ga hier nog vleugels aan maken en misschien nog meer draken er bij.
De bovenste taart was gevuld met witte chocolade ganache, aangevette slagroom met blauwe bessen en cassis jam.
De onderste taart gevuld met witte chocolade ganache, aangevette slagroom en banaan plakjes en dulche de leche.

Ow ja sommigen durfden de stenen niet op te eten omdat ze dachten dat het echt was :) Ik heb er maar eentje fijngeknepen :)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-XTVCM8OK-1.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-YFNND4VF.jpg

Helaas slechte foto's en de taart ging zweten nadat ik hem uit de koelkast haalde.

Groetjes Gülendem

2

Re: Draken zonder vleugels...

Cok guzel.
Ik heb tegenwoordig fondant  uit Turkije, zweet toch wel veel minder

Veel taart plezier

3

ik vind hem prachtig!!!! Met of zonder vleugels!

4

Vind 'm erg leuk geworden, ben benieuwd naar de volgende ! Gefeliciteerd met je zoontje !!

5

Ik vind deze al prachtig hoor, wauw ! En de volgende wordt dus nog mooier? Kom maar op met de foto's tegen die tijd !

Groetjes, Conny

6

Ik vind hem ook prachtig, ben benieuw naar de volgende ;-)

7

Ooh te gek. Ik hou wel van draken. Met of zonder vleugels  :D

8 Laatst bewerkt door Gulendem (27-12-2011 11:07)

bettie schreef:

Cok guzel.
Ik heb tegenwoordig fondant  uit Turkije, zweet toch wel veel minder

@ bettie- Dankjewel. Ik gebruik alleen marsepein. Maar ik ga het zeker onthouden :)

@ de rest- bedankt

Groetjes Gülendem