Onderwerp: kerst en nog eentje van sint
Ik had nog een foto van de sinterklaaslekkernijen liggen...

En de rest is van kerst... een van de borden die bij ons de tafel versierde en de doosjes zijn cadeautjes ipv een kerstkaart voor de twee buufjes.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » kerst en nog eentje van sint
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik had nog een foto van de sinterklaaslekkernijen liggen...

En de rest is van kerst... een van de borden die bij ons de tafel versierde en de doosjes zijn cadeautjes ipv een kerstkaart voor de twee buufjes.

mooie cupcakes, vind vooral je kertscuppies erg leuk vooral de pinguin en de sneewman.
leuk gedaan allemaal
Mooi, hoe heb je dat allemaal gedaan met fondant? en dan uitdrukkers of? hoe heb je de sneeuwpop gemaakt??
Mooi, hoe heb je dat allemaal gedaan met fondant? en dan uitdrukkers of? hoe heb je de sneeuwpop gemaakt??
Ik heb overal uitstekers voor gebruikt. Dit was meteen de kans om al mijn kerstuitstekers te proberen.
De sneeuwpop is heel simpel. een witte cirkel uitsteken. Nog een op een andere kleur en met dezelfde steker de onderkant af steken, rand en bolletje voor het mutsje en dan het gezicht maken.
Hetzelfde geldt voor de pinguin, alleen heb ik daar als laatste geen ronde, maar een hartuitsteker voor gebruikt.
Deze zijn wel heel erg gaaf.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » kerst en nog eentje van sint