Onderwerp: Rock'nrollchristmas: desert!
he g^&%: er staat desert in de titel: ik bedoel natuurlijk dessert mensen, ipv woestijn, jeeeez!
Bittersweet Symphony
Vanavond eten wij bij supervrienden: we kennen elkaar nog niet zo lang maar het lijkt alsof het al voor eeuwen is!
Het thema is rock'nroll en wat hebben we er al een hoop lol van gehad! Waar het eerder gewoon een kalkoenetje hier en boontjes met een spekkie erom daar was, lopen we elkaar nu al twee weken gniffelend te whatsappen...:
'wat dacht je van een rock'nrollade?, ja goed idee: doen we er een G Love and special sauce bij'
'maar als voorgerecht ben ik ook wel in voor Meatloaf!, da's prima, dan zorg ik voor Herman Brood'
Er staan ons en de partners en kids verschillende stoere gerechten te wachten! Omdat ik vandaag taartjarig ben, en me ook precies 1 jaar geleden op het forum heb aangemeld heb ik natuurlijk extra-extra mijn best gedaan!
Mijn bijdrage aan het rock'nroll dinner:
1)Rocky road, the Christmas edition
2)Chuck Berry Cheesecake
3)Vooraan: where Prince meets the King
4)En een Vanille ice(d) cupcake met (Buddy) Holly
Voor de kids een Gingerbread House of the Rising sun:
En voor de "grote" mensen maakt mijn man nog een Fool's Gold: een cocktailtje natuurlijk...
Waarschijnlijk drinken we ook genoeg Red,Red Wine vanavond..
Volgende jaar doen we een famous filmquotes dinner, heb 'k nu al zin in! (are you tokkin' to me?)
Have a very merry christmas... Rock on!