1

Onderwerp: Zwangerschapsdementie... de taart die ik vergeten was te fotograferen

Oke, ik ben er alweer overheen hoor...

Ik ben een paar keer naar een praatgroep geweest en nog wat zelfhulpboeken erbij gepakt. Ik heb het een plekje gegeven en ik kan ermee leven :lol:

Sjee wat vond ik mezelf een oenemeloen dat ik vergeten was de taart op de foto te zetten.

Het is geen bruidstaart ofzo en ook geen topniveau verjaardagstaartje... maar toch, na veel uurtjes steken in elke taart, wil ik toch wel graag altijd een fotootje eraan overhouden.

Mijn overdreven baal-bui was uiteraard ook gewoon te wijten aan de hormonen die je, zo lang je zwanger bent (en volgens Taartdoos ook nog lang daarna), altijd als geldig excuus mag gebruiken.\

De mama van Pim heeft een foto gemaakt met haar telefoon, dus geen topkwaliteit, maar ik ben haar natuurlijk wel heel dankbaar!

Goed, dan het betreffende taartje....

Ze vroeg om een taart met daarop 4 geboetseerde figuren: Dora, Bliksem mcQueen, Mickey Mouse en Bobo.

Dat wordt een multicultureel taartje dacht ik!

Maar na wat heen en weer mailen besloot ze toch om het te laten bij Bliksem en Bobo :thumb:

http://94.100.121.14/1453050001-1453100000/1453087601-1453087700/1453087659_6_UAI3.jpeg

www.hiptaartjehip.nl  Unieke taarten voor bijzondere momenten

Re: Zwangerschapsdementie... de taart die ik vergeten was te fotograferen

Jaaaa daar is dan eindelijk de taart en hij is weer leuk :Y
Bobo is echt heel goed geboetseerd  :thumb:

3

Hij is heel leuk geworden. Bobo is heel erg goed gelukt!.

Op zoek naar leuke taartspulletjes? Kijk vanaf nu op mijn site:www.specialetaartjes.nl/webshop. Spulletjes zijn ook af te halen in Eindhoven

Hoi,

Wat een mooie vrolijke taart. Heel mooi geboetseerd.
Ik vind de kleuren erg mooi.

5

hele leuke taart!mooie vrolijke kleurtjes,en fantastisch goe geboetseerd :thumb:

je mag altijd een kijkje nemen op mijn blog:
http://mamasstekkie.blogspot.com/

6

Nou, heel erg leuk geworden hoor! De foto is niet wat we van je gewend zijn inderdaad, maar hij staat er toch mooi duidelijk op. Beide boetseersels zijn heel mooi geworden. Complimenten van Faya... ze vindt Bobo echt mooooooooooi
:thumb:

7

Heel erg leuk!!!