Onderwerp: Nieuwe taartenfan
Hallo Allemaal!
Ik ben Danielle Kerzaan en ben 31 jaar oud en woonachtig in Hoofddorp. Ik ben werkzaam als ziekenverzorgende op een klein schalig woonproject voor dementerende ouderen. Waar ik voor de familieleden ook als aanspreekpunt functioneer. Een best pittige baan en als ik thuis kom vind ik het heerlijk om even lekker onderuit te kunnen zakken met een boek of een spelletje achter de computer. Verder ook best wel graag sportief bezig van skeeleren tot zwemmen en wandelen.
Ik kijk al enige tijd vol bewondering rond naar ontwerpen die mensen in mijn vriendenkring maken en in mijn hoofd vormen zich dan ook allemaal ideeen, maar tot op heden eigenlijk nog ze tot uiting gebracht.
Ben al meerdere malen op deze site geweest om te kijken of ik wat ideeen op kon doen en om te kijken hoe en wat ik allemaal nodig heb.
Vanavond een cake gebakken van biscuitdeeg en gevuld met 2 laagjes aardbeienkwark en een laag met jam en afgesmeerd met citroenbotercreme en bekleed met fondant. Maar het resultaat is nog niet helemaal zoals ik gehoopt had! Maar he oefening baart kunst en wie weet doe ik hier nog wat tips op hoe ik dingen anders kan doen!! En zo heb ik me dus ook geregistreerd!!
Nou tot snel weer!
Liefs en dikke kus
Danielle