Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Op de foto is ze leuk, maar in het echt!!!Drama!!!! Nou,,
Pagina's 1
Ik heb ook je vorige foto´s gezien. Maar vind ´m nu echt veel mooier!
Mooi zeg!
En die pijpekrullen, wauw!
Hoe heb je die mooie strik op d'r jurk gemaakt?
Vind 't knap dat je 'm nu zo mooi in proportie's hebt gekregen, ik waag me niet aan zulke creaties...
Morgen maar ff lekker kanibaaltje spelen??
Smakelijk eten van d'r en fijne dagen !
Mooi zeg!
Vind 't knap dat je 'm nu zo mooi in proportie's hebt gekregen, ik waag me niet aan zulke creaties...
Mooi zeg!
Die krullen is een sliertje fondant om een satheprikker draaien en laten drogen, De strik is uit een malletje enneh gewoon proberen hoor zulke creaties. Hoe frustrerend ze ook kunnen zijn hihihi...
@bas bedankt. We gaan straks mee maken hoe ze smaakt. Fijne kerst allemaal
Ik vind 'm prachtig!
Je kunt soms inderdaad van die projecten hebben die erg moeizaam gaan, maar als ik dit zo zie zou ik zeggen, vooral door blijven gaan, jij hebt niet veel cursussen nodig hoor. Misschien voor je zelfvertrouwen, maar jij bent echt al heel handig van jezelf!
ik vind hem prachtig!
Ik vind em ook hartstikke leuk hoor
Tnxx you all!!! Ze smaakte iig goed....En wat deed het pijn aan mijn hartje toen ze aangesneden moest worden hahaha. Daar ging mijn levenswerk......Het was mijn laatste taartje voor dit jaar en ik moet gewoon leren meer geduld te hebben...dan gaat het vast goed komen....
een hele fijne kerst !!
Pagina's 1
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Op de foto is ze leuk, maar in het echt!!!Drama!!!! Nou,,