1

Onderwerp: voetstappen in de sneeuw...

De kerstman is net langs geweest om voor dit konijntje ook een kerstcadeautje onder de kerstboom te leggen...
De kerstbomen waren erg leuk om te maken. Er sneuvelde er wel een, maar gelukkig had ik al wat reserve gemaakt zodat er toch nog twee kerstbomen overbleven.

gevuld met frambozen-bramen jam, mascarpone limoen creme en lemon curd.

Fijne kerst allemaal!
http://myshop.s3-external-3.amazonaws.com/shop1963600.images.kerstboomwg.jpg

vrouwtje Deeg; natuurlijk lekkere bakproducten

2

Re: voetstappen in de sneeuw...

WOW, super

3

Heel erg leuk!

Op zoek naar leuke taartspulletjes? Kijk vanaf nu op mijn site:www.specialetaartjes.nl/webshop. Spulletjes zijn ook af te halen in Eindhoven

4

Oh, deze zijn leuk !! De kerstbomen bedoel ik. Mag ik vragen hoe je deze gemaakt hebt ?  Ik zou het ook weleens willen proberen.

5

Leuk idee  :Y Mooi die boompjes, dat is nog een hele klus  :thumb:

6

Erg mooi en leuk. Mooi door de eenvoud.

Ieder is de bewerker van zijn eigen geluk.

Ja idd less is more!  :thumb:

Groetjes Romee,
Weer begonnen, net even anders!

Pinky schreef:

Oh, deze zijn leuk !! De kerstbomen bedoel ik. Mag ik vragen hoe je deze gemaakt hebt ?  Ik zou het ook weleens willen proberen.

De boompjes zijn gespoten met royal icing. Ik zal eens kijken of ik er een how to van kan maken.

9

Sweet!!

Liefs, Zanoni

10

mooi :thumb:

11

vrouwtje deeg schreef:
Pinky schreef:

De boompjes zijn gespoten met royal icing. Ik zal eens kijken of ik er een how to van kan maken.

Die howto zou ik ook wel willen zien!! Super mooie boompjes!!

met een taart in de hand, maak je overal vrienden

12

Super schattig! Die kerstbomen-howto zou ik ook wel erg graag willen, hoe lang duurt zoiets om te drogen? Wil ze graag gebruiken voor een taartje die donderdag nog af moet haha

13

Ik vind 'm erg mooi  :thumb: !

14

Wat een mooie, originele taart!
Knap gedaan zeg, die kerstboompjes. Ze lijken me erg fragiel, goed dat je reserve had gemaakt!

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

15

1 woord WOW!

Lisss schreef:

Super schattig! Die kerstbomen-howto zou ik ook wel erg graag willen, hoe lang duurt zoiets om te drogen? Wil ze graag gebruiken voor een taartje die donderdag nog af moet haha

Ik hoop morgen een stappen plan hier neer te zetten. Kan wel alvast laten weten dat ik de boompjes 's middags gespoten heb en dat ik ze in de loop van de volgende avond in elkaar gezet heb. Als je ze morgen (woensdag) spuit, zou je ze donderdag nog kunnen gebruiken.

17

Wat een creatieve ideeen heb jij toch.

18

Heel erg mooi!  :thumb:

Maar wat een durf om die kerstboompjes te maken.
Bij mij braken de orchid flowers al :s

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

19

vrouwtje deeg schreef:
Lisss schreef:

Ik hoop morgen een stappen plan hier neer te zetten. Kan wel alvast laten weten dat ik de boompjes 's middags gespoten heb en dat ik ze in de loop van de volgende avond in elkaar gezet heb. Als je ze morgen (woensdag) spuit, zou je ze donderdag nog kunnen gebruiken.

Ik heb eerder op de avond al een poging gedaan om ze te maken, met een idee van hoe je het gedaan zou kunnen hebben. Dus hopelijk zijn ze morgen droog, en anders kan ik het nog snel met jou how-to nog een keer proberen. ik moet hem helaas donderdagochtend om 9 uur al af hebben, maar top dat je how-to wilt maken!!

20

Mooi hoor! :)

21

Wat lief, een kadootje voor het lieve dier :-)
Vertederend!

22

gaaf, superidee en knap gespoten hoor
maar dat konijntje is ook zo lief
:thumb:

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

vrouwtje deeg schreef:
Lisss schreef:

De how to is af. Ik had nog een klein beetje icing over in een zakje met dikker spuitmondje en dat heb ik gebruikt. Het resultaat op de how to is dus wat grover dan het zou moeten zijn, maar de stappen zijn denk ik zo wel duidelijk. De how to staat op de vrouwtje deeg website bij het tabblad how-to.
Ik hoop dat jullie er iets aan hebben.

24

gaaaf! Kan alleen het tabblad how to niet vinden....

veniciangirl schreef:

gaaaf! Kan alleen het tabblad how to niet vinden....

helemaal rechts bovenaan in de oranje balk.