Onderwerp: spuitzak Blokker
Heeft iemand ervaring met deze spuitzak van de blokker?
Voornamelijk om leuke grote toeven mee op cc's te maken en kleine slagroomtoefjes op taarten.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » spuitzak Blokker
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Heeft iemand ervaring met deze spuitzak van de blokker?
Voornamelijk om leuke grote toeven mee op cc's te maken en kleine slagroomtoefjes op taarten.
ik vind het een rotding om mee te werken. De binnenkant is geplastificeerd en blijft altijd een beetje vettig nee geef mij maar wegwerpzakken.
ik vind het een rotding om mee te werken. De binnenkant is geplastificeerd en blijft altijd een beetje vettig nee geef mij maar wegwerpzakken.
Ik heb hem morgen nodig en mijn oude is stuk gegaan. Heb je een tip voor me? Winkel?
Ik heb hem. Niks mis mee, hoor. Het is inderdaad een 'vettig' aanvoelende binnenkant, maar dat is een vocht afstotend plastic laagje. Zeg maar een soort tefal-laag, maar dan voor een flexibele zak.
Onder een hete kraan krijg je hem weer schoon, als je alle onderdelen weer uit elkaar haalt. Volgens mij kan hij daarna ook in de vaatwasser.
Op termijn goedkoper dan elke keer weggooi zakken kopen, maar door extra afwassen zal het met het milieuvoordeel wel meevallen.
Ik heb hem. Niks mis mee, hoor. Het is inderdaad een 'vettig' aanvoelende binnenkant, maar dat is een vocht afstotend plastic laagje. Zeg maar een soort tefal-laag, maar dan voor een flexibele zak.
Onder een hete kraan krijg je hem weer schoon, als je alle onderdelen weer uit elkaar haalt. Volgens mij kan hij daarna ook in de vaatwasser.Op termijn goedkoper dan elke keer weggooi zakken kopen, maar door extra afwassen zal het met het milieuvoordeel wel meevallen.
Bedankt voor je antwoord. Ik ga hem kopen
Of de plastic wrap methode gebruiken...........houdt je spuitzak van binnen redelijk schoon, terwijl je wel gebruik kan maken van de spuitmonden.......ik vind het ideaal, gebruik het ook bij het vullen van de cc's-vormpjes: **klik** plastic wrap-methode
Of de plastic wrap methode gebruiken...........houdt je spuitzak van binnen redelijk schoon, terwijl je wel gebruik kan maken van de spuitmonden.......ik vind het ideaal, gebruik het ook bij het vullen van de cc's-vormpjes: **klik** plastic wrap-methode
Thanks voor de tip
Ook ideale tip als je meerdere kleuren wilt spuiten. Thanks!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » spuitzak Blokker