Onderwerp: Voor Prinses Ona en Prinses Roos
Mijn lievie werd 1 jaar! Ik dacht; nu ga ik uitpakken met een ''Hello Kitty - Topsy Turvy'' maar het was een grote flop! Hij was niet zoals ik wilde dus om 1 uur s'nachts heb ik het opgegeven en dacht dan moet ik maar met spoed iets anders verzinnen. Het werd een Hello Kitty gespoten taart met daarbij cakepops (waar ik in alle chaos blijkbaar niet eens foto's van heb gemaakt) Ik baal er verschikkelijk van dat ik altijd kan ''leveren'' en nu is het voor mijn kleine meid en dan mislukt het. pfff, te veel druk ofzo, ik weet het niet. Hier is ie;

Met een foto van mijn kleine prinses Ona, ik kon het niet laten haar even te showen;
Een mooie barbietaart voor mijn nichtje. Een jaar geleden vroeg mijn zus me of ik, als Roos 6 zou worden een barbietaart voor haar wou maken. Tuurlijk! Nu een jaar later, was het eindelijk zo ver. En het is ook nog eens mijn eerste barbietaart. Ik voelde me helemaal vereerd dat ik mijn eerste barbietaart voor mijn lieve Roos mocht maken. Geboren op de dezelfde dag als mijn dochter 13 december;

Nou hele verhalen en vele foto's verder. Bedankt voor het kijken!