1

Onderwerp: Rendieren voor het Kerstdiner van mijn zoontje

Ik heb deze rendieren gemaakt voor het Kerstdiner van mijn zoontje. Het zijn mijn eerste (gelukte) cake pops. De eerste keer vielen ze uit elkaar en kreeg ik de chocolade niet goed. Maar nu met de cake pop maker en de chocolade uit de chocolade fondue ging het wel goed.

Ik vind ze zelf erg leuk geworden.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-TQLGQKUI.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-CLGIIDHD.jpg

2

Re: Rendieren voor het Kerstdiner van mijn zoontje

Ze zijn ook leuk!

Bij ons op de boerderij is het elke dag een feestje!
mama, boerin, bakken, tupperware

3

Ik vind ze ook geweldig geworden! Zag laatst een filmpje op YouTube van de cakepopmaker. Leek een superapparaat, maar het werkt dus echt als een trein? Heb zelf de smeltchocola van Lidl gebruikt om marshmallows te dippen. Ging ook hartstikke goed. Heb je de oogjes met icing gespoten (in een cornetje?) en met stift de pupil gemaakt?
En de pretzelletters, heb je toevallig dat zakje van de AH of heb je een zakje met alleen letters? Misschien een leuk verjaardagkado, de cakepopmaker. Wat een idee!

4

Ze zijn superleuk geworden. Denk dat het een grote hit was tijdens het kerstdiner!!!

Cakechef schreef:

Ik vind ze ook geweldig geworden! Zag laatst een filmpje op YouTube van de cakepopmaker. Leek een superapparaat, maar het werkt dus echt als een trein? Heb zelf de smeltchocola van Lidl gebruikt om marshmallows te dippen. Ging ook hartstikke goed. Heb je de oogjes met icing gespoten (in een cornetje?) en met stift de pupil gemaakt?
En de pretzelletters, heb je toevallig dat zakje van de AH of heb je een zakje met alleen letters? Misschien een leuk verjaardagkado, de cakepopmaker. Wat een idee!

Dank je wel voor het compliment! Hij werkt echt super. Moet wel even de goede hoeveelheid beslag zoeken, maar na een paar keer vullen gaat dat goed. De oogjes waren zo kant en klaar, gekocht bij Taart uit Tilburg. Heel handig! De pretzels zijn letters van de AH, maar zitten in een combi pakje met andere pretzels en koekjes.

Wat een leuk idee! Die ga ik bewaren voor volgend jaar.

7

erg leuk!!

8

Heel erg leuk!

Deze hobby is geweldigggggg!!!!

9

Wat leuk die letters als gewei!
Ze zijn hilarisch!
Maar ook mooi gemaakt  :Y