Re: Sjieke ballen
leuk dat er meer gevulde kerstballen op het forum verschijnen, ieder met een eigen twist. Deze zijn ook mooi geworden. Weer iets anders met hulst op de bal in plaats van erin.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Sjieke ballen
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
leuk dat er meer gevulde kerstballen op het forum verschijnen, ieder met een eigen twist. Deze zijn ook mooi geworden. Weer iets anders met hulst op de bal in plaats van erin.
Heel mooi en wat een leuk kado!
Wauw super mooi!!
En erg leuk gevonden 
Wat vond die vriendin ervan?
Ooooh, ik ben even weg en ineens al die fijne complimenten hier!
BEDANKT!!
Ik word er verlegen van want jullie zijn allemaal geweldige baksters maar ik zie een aantal complimenten van dames waar ik toch zelf wel tegenop kijk en ik ben heel blij met de complimenten
De vriendin was overigens heel erg blij met de ballen ze zijn alleen wel al op inmiddels, haha!
Jaaaa!
Ik kon jouw topic niet meer vinden om een verwijzing naar te doen... Maar ik was geinspireerd door jouw kerstballen laatst!
Ik wist je forum naam niet meer en ook de titel niet.
Nu zie ik ineens op je site de ballen terug en dus bij deze:
Bedankt!

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Sjieke ballen