1 Laatst bewerkt door twinstwins (06-04-2013 19:12)

Onderwerp: [FEEDBACK] Wat klopt hier niet!!! Ik kan mijn vinger er niet op leggen

-

2

Re: [FEEDBACK] Wat klopt hier niet!!! Ik kan mijn vinger er niet op leggen

Ze is mooi en leuk. Maar voor mij klopt het niet w.b.t verhouding bovenlichaam en rok. Rok is te groot of bovenlichaam te klein.

Ieder is de bewerker van zijn eigen geluk.

3

Re: [FEEDBACK] Wat klopt hier niet!!! Ik kan mijn vinger er niet op leggen

Nog iets van een contrastkleur en vleugels? Vind deze basis wel mooi, maar er moet inderdaad nog iets bij...
In de vriezer zou ik de witte laag wel laten zitten, ik denk dat je teveel beschadigt met eraf halen.

4

Re: [FEEDBACK] Wat klopt hier niet!!! Ik kan mijn vinger er niet op leggen

De witte laag ligt er nu gewoon los op hoor Biggeltaart...gewoon om even te kijken hoe het stond en omdat er iets is maar weet niet wat. Kan idd de verhouding zijn van het lichaam en de rok. Miss moet de witte lap groter en met meer plooien zodat de blauwe minder groot lijkt??

En vleugels ga ik waarschijnlijk nog maken. En ze komt nog op een 22 cm te staan. Wat voor kleur zal ik die dan doen??

5

Re: [FEEDBACK] Wat klopt hier niet!!! Ik kan mijn vinger er niet op leggen

Zou het wat zijn om de witte laag wat groter te maken zodat deze ook aan de voorkant tot op de grond komt?  De onderste laag zou ik in ieder geval niet wit maken, maar welke kleur dan wel..? Ga ik nog even op broeden...

6

Re: [FEEDBACK] Wat klopt hier niet!!! Ik kan mijn vinger er niet op leggen

De ronding van de heup naar taille is niet aanwezig.
Nu is het geen rok om te zien maar een ronde bal.
Het moet iets trechtervormig zijn.
Hoop dat je hier iets mee kan.
Wel leuk dametje gemaakt!

1 % hulp is meer dan 100% medelijden!!!

7

Re: [FEEDBACK] Wat klopt hier niet!!! Ik kan mijn vinger er niet op leggen

Mss moet ik mezelf toch maar zo'n wondermold kado doen....Of moet ik het lijfje opnieuw boetseren.....Grrrrrrrr itrritant zeg!!. Dan heb je iets in je hoofd en dan lukt het gewoon niet!!! :grr:

8

Re: [FEEDBACK] Wat klopt hier niet!!! Ik kan mijn vinger er niet op leggen

Annette52 schreef:

De ronding van de heup naar taille is niet aanwezig.
Nu is het geen rok om te zien maar een ronde bal.
Het moet iets trechtervormig zijn.
Hoop dat je hier iets mee kan.
Wel leuk dametje gemaakt!


Ik snap wat je bedoeld, maar de blauwe laag zit er al vast op. Ik had de bovenkant al wel bij gesneden maar niet genoeg dus. Iig iets voor de eventuele volgende x!! Tnxx

9

Re: [FEEDBACK] Wat klopt hier niet!!! Ik kan mijn vinger er niet op leggen

Glitters :D

Dan ziet het er ook wat ijziger/meer winters uit. En glitters zijn altijd goed. Ik vind haar erg leuk geboetseerd!

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

10

Re: [FEEDBACK] Wat klopt hier niet!!! Ik kan mijn vinger er niet op leggen

Kep nie glitters nie!!!! :nooo ......Die jurk klopt gewoon voor geen kant!!!

11

Re: [FEEDBACK] Wat klopt hier niet!!! Ik kan mijn vinger er niet op leggen

Volgens mij kan je zo een ballonrok achtig iets maken tussen het blauwe gedeelte en het bovenlichaam; Ja boetseerd dat als het ware de bolling tussen de heupen en de taille. Je bovenlichaam kan je daar dan op zetten, aangezien dat het stukje is dat start vanaf de taillen. Dus gewoon je witte lap wat anders en hoger maken. Eventueel een cupcakeje tussen zetten als je het niet in volle fondant wil doen? Eventueel even googlen op barokke jurken in google afbeeldingen.

12

Re: [FEEDBACK] Wat klopt hier niet!!! Ik kan mijn vinger er niet op leggen

Ze staat gewoon krom, naar voren geleund, dus dat is in ieder geval het probleem, denk ik! Haar lichaam is ook te klein tov het hoofd. Ik vind die krullen wel heel leuk!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

13

Re: [FEEDBACK] Wat klopt hier niet!!! Ik kan mijn vinger er niet op leggen

Sjucht...... :grr:  Ik ga het lichaam wel opnieuw boetseren...heb nog 2 dagen  :D . Krullen breken me van het koppie af. Maar ik heb nog 2 dagen ( 1 eigenlijk) . En hoofdje gebruik ik wel opnieuw...Haren er maar afpulken. gaat helemaal goed komen :D