Re: Zijn er dames....en misschien ook heren hier die...........

Wat leuk dat jullie het hier over hebben.  :)  Ik ben sinds kort ook met haken gestart. Ik ben ook een Blog begonnen waar ik mijn bakhobby en haakhobby combineer. Ik hou vooraal van koekjes versieren met Royal Icing. Mijn dochter bedacht de naam van mijn Blog.

Ga gerust een kijkje nemen en word volger,dat zou mij veel plezier doen. Alvast bedankt. :Y

Bedankt voor de links hier en prachtig haakwerk dat hier werd getoond.  :thumb:

http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

Groetjes,

27 Laatst bewerkt door Regenboog (21-12-2011 23:38)

koekebakkevlaaie schreef:

Wat leuk dat jullie het hier over hebben.  :)  Ik ben sinds kort ook met haken gestart. Ik ben ook een Blog begonnen waar ik mijn bakhobby en haakhobby combineer. Ik hou vooraal van koekjes versieren met Royal Icing. Mijn dochter bedacht de naam van mijn Blog.

Ga gerust een kijkje nemen en word volger,dat zou mij veel plezier doen. Alvast bedankt. :Y

Bedankt voor de links hier en prachtig haakwerk dat hier werd getoond.  :thumb:

http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

Groetjes,

Superleuke blog!!!
en wat zijn je koekjes gaaf :P  :Y  :thumb:

Hmzzz wil je volgen op je blog en op pinterest..maar geen idee hoe ik me aan moet melden :S
Laat me dat nog even weten Els :)

Regenboog, leuk dat je mijn Blog leuk vindt.

Wil je volger worden, klik dan op de button "neem deel aan deze site".

Wil je mij volgen op Pinterest, klik dan op de button "follow me on Pinterest"

Je vindt de buttons op de startpagina van mijn Blog aan de rechterkant.

Zit je op facebook, zoek via de de zoekfunctie : koekjehaakjemaakje. Wanneer je op de pagina komt klik je op "vind ik leuk", dan krijg je mijn postberichten automatisch binnen.

Wil je ook prikborden bijhouden op Pinterest, stuur me een mail met jouw mailadres dan nodig ik jou uit want het werkt op uitnodiging.

Lieve groetjes.