Onderwerp: Kerstcupcakes o.a. met de cricut...
Een opdrachtje van 76 stuks. En natuurlijk ben ik aan de slag gegaan met m'n cricut. Echt super leuk!!!
Ben ook echt wel super tevreden over het resultaat
Mag ik wel zeggen toch over m'n cakejes

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Kerstcupcakes o.a. met de cricut...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Een opdrachtje van 76 stuks. En natuurlijk ben ik aan de slag gegaan met m'n cricut. Echt super leuk!!!
Ben ook echt wel super tevreden over het resultaat
Mag ik wel zeggen toch over m'n cakejes

Erg leuk ja 
Heel erg mooi!
Wow, wat een mooi resultaat!
Erg mooi. Mag ik vragen hoe je gewerkt hebt met de cricut? Welk materiaal, welke speed en pressure?
Ik wil er namelijk ook nog mee aan de slag!
Zien er erg mooi uit.
Heel mooi!! 
Erg mooi. Mag ik vragen hoe je gewerkt hebt met de cricut? Welk materiaal, welke speed en pressure?
Ik wil er namelijk ook nog mee aan de slag!
Bedankt voor je compliment en natuurlijk mag je vragen hoe ik gewerkt heb 
Ik heb de fondant van Wilton gebruikt die zit in een klein doosje en is in verhouding met andere fondant iets duurder, maar als je hem alleen voor je cricut decoraties gebruikt valt het wel weer mee. Deze fondant is lekker stug en heeft verder geen tylose o.i.d. nodig. Even uitrollen en dan op je matje (met crisco) ook nog even uitrollen, lekker dun. Voor grotere dingen kan hij er gelijk in voor wat kleinere dingen laat ik hem eerst eventjes liggen, ik heb meerdre matjes dus eerst alles uitrollen en daarna alles snijden dan kan je gelijk door. Heel eenvoudig dus
Oh ja, ik het hem qua snelheid op z'n laagst en de pressure staat op medium. Je afbeelding komt wel in het matje te staan, maar daar ontkom je niet aan, anders snijd het mesje namelijk nooit helemaal door je fondant heen.
Succes!!!
Marlies.....ze zijn prachtig!!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Kerstcupcakes o.a. met de cricut...