1

Onderwerp: Kerstkwarktaart!

Slechte foto's, vanmorgen even snel gemaakt, want vanmiddag waarschijnlijk geen tijd voor en gisteravond was de taart nog niet opgestijft. Op de locatie (school, deze is voor het schoolkerstdiner van mijn zoontje) ga ik er nog een beetje poedersuiker overheen strooien dus dat moet je er maar bij denken.  :)
http://i256.photobucket.com/albums/hh175/anneclau/deel%202/IMG_6030.jpg
http://i256.photobucket.com/albums/hh175/anneclau/deel%202/IMG_6028.jpg
(had helaas geen goede schaar voor de boom, maar zoonlief was tevreden, dus heb het maar zo gelaten)

2

Re: Kerstkwarktaart!

Hij is leuk geworden!!

Groetjes, Renata

3

leuk hoor :Y

4

Super leuk! zoiets heb ik ook in mn hoofd om nog te maken voor kerst.

Zet je marsepein/fondant zo op de kwarktaart? Dat kan toch niet, dan gaat het toch smelten?

5

Lydje schreef:

Super leuk! zoiets heb ik ook in mn hoofd om nog te maken voor kerst.

Zet je marsepein/fondant zo op de kwarktaart? Dat kan toch niet, dan gaat het toch smelten?

Er zit een plakje witte chocola onder.  ;)

6

Dan blijft het wel goed? Toch maar is proberen;) Hier zijn ze allemaal gek op gewone kwarktaart!

7

wat leuk...
enne ik vindt de boom juist wel iets hebben zo... :thumb:

8

Lydje schreef:

Dan blijft het wel goed? Toch maar is proberen;) Hier zijn ze allemaal gek op gewone kwarktaart!

Ik zou niet weten waarom niet. Moet wel zeggen dat hij nu weer "gedemonteerd" staat omdat ik hem vanmiddag nog met de bakfiets moet vervoeren. En je kunt een kwarktaart natuurlijk niet super lang buiten de koelkast laten staan, maar het dineetje van een uurtje van vanavond zal vast wel goed gaan.  :)

9

Oke, nou ik ga het snel een keer proberen! Wou toch nog iets lekkers maken voor kerst met de familie, dus meteen een goed excuus ;)

10

Superleuk!!!

11

Dank jullie wel voor de leuke reacties!  :)