Re: 'n blommeke voor de workshop in Weert

Gaaf zeg!!!! Heel erg mooi Eline! Is dat een uitsteker?

www.muffinmania.nl
Groetjes, Muffinmania.

27

Wat een leuke reacties allemaal!! Bedankt hoor!!  :Y

maatje taartje schreef:

ik ben spraskeloos Eline, wat mooi weer. Ben ook nog erg benieuwd naar je klaproos

Ik ben ook nog erg benieuwd naar mijn klaproos!  :lol:  :lol: Ben er nog niet verder mee gegaan, heb het zoooo druk...  :rolleyes: Ik had trouwens heel veel regenschade, gedsiederrie! Dus daar moet ik nog even creatief overheen schilderen vrees ik!  :lol: Vond het trouwens ontzettend leuk en gezellig om je te ontmoeten Marja! :Y

@ kym: nee, ik heb ze met de hand uitgesneden... Maar nu ik heb uitgedokterd hoe ik de lelie precies hebben wil, ga ik op zoek naar de perfecte uitsteker, want anders krijgen de cursisten een rolberoerte denk ik...  :+

28

Schitterend!!!!!

Weet je zeker dat je 'm niet in de bloemenwinkel gekocht hebt?  :think:

Jeetje Eline, met de hand tssss, nou ik vind 'm geweldig!! Enne hopelijk komt alles goed met je waterschade!!

www.muffinmania.nl
Groetjes, Muffinmania.

30

kymvanderveeke schreef:

Jeetje Eline, met de hand tssss, nou ik vind 'm geweldig!! Enne hopelijk komt alles goed met je waterschade!!

Tenx Kim! Ach, de bloemetjes hadden gewoon wat water nodig denk ik!  :lol:

wow :thumb:  die is super!!

I never met a calorie I didn't like....

32

Haha, heb je ik je nou aan het twijfelen gebracht, Leontine?  :lol: Ik wil de lelie gerust ook in Den Haag doen hoor, gezellig! Ik zal je zo even terug mailen!

33

Mooi hoor!!!

34

tssssssssss, jij kunt ook alles hè? :rolleyes:

:thumb:  :thumb:  :thumb:

:think: en waar haal je nou zo snel een heel nieuw atelier vandaan? handige (en snelle!) man heb je blijkbaar :Y  :thumb:

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

35

Hahahaha, o, die lieve Carien!!  :lol:  :lol: Ik rol hier over de grond van het lachen, want ik heb mijn atelier helemaal zelf gebouwd, in 2 weekjes tijd, tijdens de avonduurtjes! Laminaatvloertje gelegd, muren gesausd, behangetjes erop, kozijnen geschilderd, tafels gemaakt met zelfgemaakte (gedraaide klassieke) poten, kroonluchter opgehangen, kasten in elkaar gezet, stoelen in elkaar gezet, spullen opgehangen aan de muur, badkamer opgepimpt.... :lol: Ok, toegegeven, mijn man heeft geholpen met het omhoog sjouwen van de kasten... Maar als er in huis geklust moet worden, dan ben ik degene die het moet doen, want anders valt het binnen een week weer uit elkaar, of is het zo foeilelijk gedaan dat ik het er zelf na een week weer af sloop, hahaha!  :lol:

36

hé, zo'n man heb ik nou ook :shh:  :shh:  ;)

heb je hard gewerkt zeg :Y  :thumb:

:think: blijkbaar hebben mijn dagen minder uren (of zit ik hier teveel :think:  O-)  :o )

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

37

Ach, hoeveel slaap heeft een mens nou echt nodig?? Als er een half-af atelier op je wacht? En je zachtjes roept: maak me af, maak me af!  O-)  :lol: :lol: Ik zal eens een keer fotoos maken, ben benieuwd wat jullie van mn hokkie vinden!  :Y

38

Tjeee die is net echt!

39

Moooooooooooooiiiii , de bloem, de achtergrond en je schaal  :thumb:

40

Wat een prachtig plaatje :thumb:

Hi Eline,

Wat een onwijs gave lelie zeg. Ik heb afgelopen dagen met heel veel plezier een orchidee tak gemaakt met behulp van je howto. Thanks nog daarvoor....... helemaal super!!!
Mijn handen jeuken om weer aan de slag te gaan  :shh:
Mag ik vragen welke kleuren dust je hiervoor gebruikt hebt? Prachtige kleur!!!!

Groet,

Donja

Maak je niet druk over het feit dat je het druk hebt... dat kost alleen maar onnodige energie!

geweldig, mijn lievelingsbloem.

Wauw,wat een mooie lelie!!!Die stampertjes koop je die met dat bruin aan of maak je die ook zelf?

44

Ik vind ze alledrie even geweldig!!

:thumb:

Zoete groet,
Mandy

45

Bedankt voor de leuke reacties!  :Y

De dustjes voor de lelie:
Pink en Fuchsia van Sugarflair en Carnation van VeeBee

En voor de stampers:
Rust van rainbow dust en Lime van Veebee

De stampers maak ik zelf! Je kunt ook wel leliestampers kopen hoor, in wit, bruin en geel, maar ik vind die veel minder mooi...  ;)

Ontzettend bedankt Eline. Top dat je het allemaal deelt!!!!!!!

Maak je niet druk over het feit dat je het druk hebt... dat kost alleen maar onnodige energie!

47

Wauw, die is echt prachtig  :thumb:
Jij hebt geloof ik echt gouden handjes als ik het zo lees  :)

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

48

Prachtig! :Y

49

Oh zucht...........we hebben dezelfde naam maar ik loop wayyyy achter qua talent.....tis nie eerlijk  :D .

Prachtige bloemen!

Groetjes Eline

50

Heel mooi, maar als je een  mooie uitsteker zoekt is die van pme goed hoor, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan en je krijgt hetzelfde resultaat:)

Mocht je trouwens weer een plateau uit amerika laten overvliegen, geef ff een gil! Hij is prachtig ;) en die zwarte  die je hebt ook.
Linkje?

Groetjes,
Fifi

Geniet van elke dag!!!!