1

Onderwerp: Let me hear the drums!

Zo. Na even een poosje wat verminderd aanwezig geweest te zijn hier, ga ik nu weer wat actiever zijn hier!

De grootste en leukste reden dat ik wat afwezig was, is dat ik in verwachting ben (joepie!!!) en dus moe moe moe... Maar we zitten nu alweer op ruim 14 weken, dus volgens mij gaat de energie weer terugkomen nu!

En trouwens, iemand anders nog ervaring met het verschijnsel "zwangerschapsdementie"?

Ikke dus wel helaas en nu ben ik bijvoorbeeld dus vergeten om mijn laatste taart op de foto te zetten :grr:  :grr:  Daar kan ik nogalenormongelofelijk van balen eigenlijk... :mad:  Ik had de klant gelukkig nog op tijd kunnen bellen om te vragen of zij een foto wilde maken dus ik hoop dat ze een mooie heeft gemaakt! Maar het is zo dom van mezelf! Maar goed, er zijn ergere dingen, ik weet het...

Anyway, hier dan mijn één na laatste taartje voor een oud leerling van mij:

http://94.100.124.177/1452050001-1452100000/1452058801-1452058900/1452058898_6_dhIA.jpeg

http://94.100.118.87/1452050001-1452100000/1452058901-1452059000/1452058910_6_tENQ.jpeg

www.hiptaartjehip.nl  Unieke taarten voor bijzondere momenten

Re: Let me hear the drums!

Ten eerste gefeliciteeeeeeerrrd met je zwangerschap :Y
En zwangerschapsdementie dat herken ik maar al te goed, volgens mij heb ik er nog steeds last van :lol:
Wordt het de eerste??? Di vermoeidheid gaat vanzelf weg hoor, straks krijg je energie voor 10 let maar op :Y

Tsja en je taart is natuurlijk weer super hè, mooi strak, en geweldig geboetseerd :thumb:

Wauw, wat strak zeg! Echt heel mooi :) :) (Ik bedoel dan niet alleen de taart, maar ook je boetseersel!)

Een taart maakt van elke gelegenheid een speciale gelegenheid!

4

Supertaart echt heel mooi.

Mooie en strakke taart. Wat leuk voor jullie zwanger, gefeliciteerd. Weet niks van zwangerschapsdementie, maar ik heb zelf wel last van senior momenten :lol:

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

6

Mooie taart hoor! En gefeliciteerd!!! En die dementie ken ik ook hoor! Ben het ook nooit helemaal weer kwijt geraakt  :/  :D

7

Wat een leuke taart! Mooi!
En van harte gefeliciteerd! :Y

8

van harte gefeliciteerd :Y  en idd, die zwangerschapsdementie gaat niet meer over :nooo  :s  O-)

Supertaart weer, mooie frisse kleuren bij elkaar ook :thumb:

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

9

mooie taart zeg! erg strak!

10

Jammer dat je geen foto van die andere taart hebt, daar was ik ook zo benieuwd naar!!
Maar deze is in elk geval hartstikke leuk geworden!  :thumb:

11

Leuke, strakke, taart!

En gefeliciteerd met je zwangerschap. Geniet ervan!
Voor zwangerschapsdementie heb ik geen tips! Maar het is heeel herkenbaar, na de zwangerschap (kraamweek) vond ik het nog erger..  :o
Gewoon overal post-it plakken! :)

12

wat een prachtige taart, mooi geboetseerd.
En van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. En geniet er lekker van.

Zwangerschapdementie........ helaas geen tips ervoor maar wel zeer herkenbaar. En  :shh: het is eigenlijk nooit meer echt weg gegaan.

13

Wat een supergave taart, echt heel strak en wat een prachtige drummer !

En natuurlijk van harte gefeliciteerd met je zwangerschap ! Heerlijk dat de ergste vermoeidheid voorbij is, blijf lekker genieten !

Groetjes, Conny

14 Laatst bewerkt door Riekele (22-12-2011 19:50)

Bedankt dames!

Madame Gâteau schreef:

Wordt het de eerste??? Di vermoeidheid gaat vanzelf weg hoor, straks krijg je energie voor 10 let maar op :Y

Nee het wordt nummer 3! Ik heb al twee van 3 en 1 jaar :D

Tja en zwangerschapsdementie is dus bij velen een bekend verschijnsel... voel ik me niet zo alleen daarin :lol: 

Het is bij mij tussen de zwangerschappen door zeker wel verbeterd daarmee hoor, maar nooit helemaal weg geweest inderdaad. En nu is het weer volop aanwezig :s  Maar ach... zo lang het geen ergere dingen zijn dan vergeten een taart op de foto te zetten... ;) Overleven we ook wel weer hoor!

15

Wat een leuke taart en gefeliciteerd met je zwangerschap!

16

Ow wat een leuke taart zeg! Daar zal men vast blij mee zijn geweest.

Op zoek naar leuke taartspulletjes? Kijk vanaf nu op mijn site:www.specialetaartjes.nl/webshop. Spulletjes zijn ook af te halen in Eindhoven

17

Allereerst....gefeliciteeeeerd!!!!

En wat een mooie taart :Y . Super geboetseerd jochie!!!! :thumb:  :thumb:

18

Oh, wat leuk, hij kijkt zo lief!
En natuurlijk heel erg gefeliciteerd. Die dementie gebruik ik nog dagelijks, als excuus, hoewel mijn jongste echt al 7 is!!! Gewoon blijven roepen, ik kan er niet opkomen, sinds ik kinderen heb  :lol:  :lol:

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

19

taartdoos schreef:

Oh, wat leuk, hij kijkt zo lief!
En natuurlijk heel erg gefeliciteerd. Die dementie gebruik ik nog dagelijks, als excuus, hoewel mijn jongste echt al 7 is!!! Gewoon blijven roepen, ik kan er niet opkomen, sinds ik kinderen heb  :lol:  :lol:

Goeie tip :thumb:  Thanx, ga ik onthouden :lol:  :lol:

20 Laatst bewerkt door Madame Gâteau (24-12-2011 16:40)

Riekele schreef:

Bedankt dames!

Madame Gâteau schreef:

Nee het wordt nummer 3! Ik heb al twee van 3 en 1 jaar :D

Tja en zwangerschapsdementie is dus bij velen een bekend verschijnsel... voel ik me niet zo alleen daarin :lol: 

Het is bij mij tussen de zwangerschappen door zeker wel verbeterd daarmee hoor, maar nooit helemaal weg geweest inderdaad. En nu is het weer volop aanwezig :s  Maar ach... zo lang het geen ergere dingen zijn dan vergeten een taart op de foto te zetten... ;) Overleven we ook wel weer hoor!

Wat leuk!! ik heb er ook 3, bij mij zit er nog 1 tussen die van jou van 3 en 1. Maar kijk uit hoor, naast de blijvende dementie kan je er ook theezakjes aan over houden :+  Hier last van beide verschijnselen  O-)  :s

Ik ben nu toch wel heel nieuwsgierig naar die andere taart, heb je daar nog een foto van kunnen krijgen??

21

Gefeliciteerd met je zwangerschap  :) en wat een prachtige taart, maar vooral prachtig geboetseerd!!

Head over heels in ♥ with cake ...
Bruidstaart Groningen

22

Madame Gâteau schreef:

Ik ben nu toch wel heel nieuwsgierig naar die andere taart, heb je daar nog een foto van kunnen krijgen??

Ja, ze heeft er eentje gestuurd... Helaas geen geweldige kwaliteit, maar ik zal hem toch maar even posten :)

Enne... 3 kleintjes van 1, 2 en 3 jaar??? Wauw wat leuk!

Riekele schreef:
Madame Gâteau schreef:

Ja, ze heeft er eentje gestuurd... Helaas geen geweldige kwaliteit, maar ik zal hem toch maar even posten :)

Enne... 3 kleintjes van 1, 2 en 3 jaar??? Wauw wat leuk!

Ze zijn al iets groter hoor, ze zijn nu 4 (nou ja bijna dan) 5 en 6 :Y