26

Re: Merry Xmas

Heel mooi! Ik denk dat de eerste (de stapel dus) echt is.

27

allemaal even mooi,
weet niet welke de dummie,

28

Haha....ik denk de tweede, die loopt naar mijn idee iets ronder aan de zijkant als de rest :D ... Maar ze zijn prachtig!

Taartgroetjes Aniet!

29

ze zijn alle drie heel gaaf. Ik denk dat de stapel echt is, maar ik heb geen idee waarom, want ik kan het niet zien  :cool:  Wel grappig om te gaan zitten zoeken of je het kunt zien :Y
Fijne feestdagen gewenst!!

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

30

Wauw Caroline welke ook de dummie mag zijn .... ze zijn allemaal  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :Y

Vele en lieve groetjes Nicole

31

Wat zijn ze leuk!!! :Y  :Y  Die rendiertjes vind ik liehief!!! :)  En die topper met de kerstman is ook al zo leuk!!! :thumb:

Wauw! G E W E L D I G !  :thumb:  :thumb:  :thumb:

Groetjes K@rEn    ([url=http://www.facebook.com/dutchcakes)

33

Schitterende parade, ben ook wel nieuwsgierig naar de topper van de stapel en de rendiertjes, die zijn zo verschrikkelijk leuk.

34

Alle drie zien er super uit. Vind het moeilijk om te zeggen welke de dummy is. Dus dan doe ik het maar niet. Is alleen maar een groot compliment dat ik niet zie welke een dummy taart is. :thumb:

Wauw,de mooiste kersttaarten die ik ooit gezien heb!!!!!

36

Ze zijn weer SUPER!!
Ik vermoed dat de bovenste taart van de stapel en die met de witte bloem bovenop echt zijn.

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

Wat een gave taarten zeg super mooi!

Groetjes P@trici@

38

Prachtig!!! Ik denk de bovenste

groetjes Hanneke

39

schitterende taarten ik denk de 2e met die bloem

40

Prachtig Caroline! Het lijkt alsof je ze zo uit je mouw schudt, maar ik weet hoeveel werk erin zit!

Tutorials, Recepten, Tips en babbels ;)
http://karenannecakes.blogspot.nl/

41 Laatst bewerkt door Lientje (21-12-2011 15:47)

Wow hier krijg ik honger van.. En zin in kerst ook!!

Schitterende taarten! :D Superstrak en gewoon heel mooi, heb er geen andere woorden voor :)

En ik ga voor taart nr. 2 (de 3e foto dus)

Ik ben benieuwd hoe lang je ons nog in spanning laat ;)

(Ennuh, mogen degene die het goed hebben de echte taart verdelen?? :P)

En wat heb je er in gestopt? (in de echte dan, he....)

Een taart maakt van elke gelegenheid een speciale gelegenheid!

43

In 1 woord:Geweldig!! :thumb:  :thumb:  :thumb:

MissCake schreef:

Schitterende taarten! :D Superstrak en gewoon heel mooi, heb er geen andere woorden voor :)

En ik ga voor taart nr. 2 (de 3e foto dus)

Ik ben benieuwd hoe lang je ons nog in spanning laat ;)

(Ennuh, mogen degene die het goed hebben de echte taart verdelen?? :P)

En wat heb je er in gestopt? (in de echte dan, he....)

Ik had er geen idee van dat er zoveel reacties waren, ik heb er geen melding van gehad :s

De letters die ik heb gebruikt zijn van Jem.

De dansende rendieren zijn uit de FPC mould, en die met dust poeders zijn geverfd en gedust.

De kerstman is uit een mould van FI. Wat is die leuk he, ik heb hem op een schildje geplakt en zo er een toppertje van gemaakt.

Taart nummer twee, de derde foto dus, is de echte taart.
Deze heb ik even gauw gemaakt. Ik had in maart aan mijn arts beloofd een taartje te maken. Nu je weet hoe dat gaat. Intussen naar NY geweest, toen het Pieterpad gelopen. Nu moest ik plots weer terug naar de arts, en ik dacht nu moet ik toch wel mijn beloofde taartje geven. Hier zit een uurtje decoratie in en de vulling is Zwitserse room met frambozen en frambozen mousse.

De andere twee taarten heb ik voor Taart en Decoratie gemaakt, vorige week was er een speciale koopavond voor de kerst.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

45

Ze zijn weer supergaaf Caroline en ben helemaal verliefd op je kerstmantopper :Y

46

Geweldig weer!! Wat maak je toch altijd mooie taarten!

Heb jij je al aangemeld als vrijwilliger voor Icing Smiles?? We are baking a difference!!  Voor meer info kijk op
icing smiles

47

Wat zijn ze mooi!! Hele leuke taarten en wat weet jij toch altijd zo'n mooi ressultaat te krijgen van je molds! Zo verfijnd!

Groet, Jolanda

48

Wat gaaf!!

Deze hobby is geweldigggggg!!!!

49

Ik ben zo dol op je taarten! Echt super mooi!!

50

Wat zijn ze mooi!!!!

groetjes Wilma