1

Onderwerp: Verkleden is altijd een feestje...

Of ik een Mega Mindy taart wilde maken. Mmmmm...bij het woord Mega Mindy gaat mijn creatieve brein meteen protesteren :cool: . Een totale blackout :D . Ik heb al ooit een MM gemaakt..en dat viel niet mee om dat poppetje te boetseren. Daarom heb ik er dit keer maar een verkleedpartijtje van gemaakt...Dus voor de verandering een MM met zwarte haren :P

http://i51.tinypic.com/b84b6g.jpg

Re: Verkleden is altijd een feestje...

Hoi,
Mooi gemaakt en heel knap geboetseerd!

3

Dat snoetje!!! Die teeeeentjes!!! Dat beertje!!! Heeeeerlijk taartje met PRACHTIGE details!!!  :thumb:  :thumb:  :thumb:

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

4

Wat een leuke taart zeg. Heel vrolijk!

5

wat is dit weer een lieffie,zoals gewoonlijk uit jouw handen  :thumb:  :thumb:  :thumb:
groetjes Carla

6

Leuke taart, maar de mega mindy met zwarte haren is dat niet de tegenstander van mega mindy? :think:

Een taart moet voor mij  eetbaar blijven. Anders kan ik beter gaan kleien :9

7

sypeyu schreef:

Leuke taart, maar de mega mindy met zwarte haren is dat niet de tegenstander van mega mindy? :think:

Geen idee...tegenstander??? Is die er dan??? :lol:  :lol: Dit is gewoon een lief klein meisje dat zich aan't verkleden is :cool: .

8 Laatst bewerkt door Tiny1234nl (18-12-2011 22:31)

Super origineel en prachtig gemaakt! Al zou ik het zelf niet gedurfd hebben als ze om een Mega Mindy gevraagd hadden.

Taart maken is mijn hobby. Taart eten ook!

9

Tiny1234nl schreef:

Super origineel en prachtig gemaakt! Al zou ik het zelf niet gedurfd hebben als ze om een Mega Mindy gevraagd hadden.

Haha, ik neem graag een risico O-) ....nee hoor...ze vond em GEWELDIG... ik krijg eigenlijk altijd de vrije hand bij het maken van een taart ;) .

10

geweldig!!!!!!!!!!!!!!

11

Geweldig! Wat leuk bedacht!!
En ondanks dat de MM-kleuren er duidelijk in zitten, is het eens een keertje niet zo'n roze/gele MM-taart, waar we al zoveel van gezien hebben. Een stuk origineler, maar ook vooral een stuk mooier!

:thumb:  :thumb:  :thumb:

12

Fantastisch!!! :thumb:  :thumb:

heerlijke taartgroetjes van Brenda

13

Wha ha. Hoe kom je erop! Briljant en weer super uitgevoerd  :thumb:

Oooh wat een geweldige taart weer. :thumb:  :thumb:
Het meisje is echt weer een schatje en alle details maakt het weer een "echt Leonietje"

Wel grappig en heel toevallig want m'n zoontje van 3 heeft een Mario taart gevraagd voor z'n verjaardag en ik zat aan het zelfde idee te denken :Y

15

Wat een leukerd! Ik snap dat mensen jou de vrije hand geven, volgens mij komen dan de meest leuke dingen bij jou naar boven! :thumb:

16

Prachtige taart met mooie kleuren!!!! :thumb:

Groetjes van Marjon

17

Heel erg mooi en knap geboetseerd!! :thumb:

18

Superleuk, wauw mooi geboetseerd zeg!!!

19

Wat geweldig en een leuke swing aan het onderwerp gegeven!

20

Wow, jij maakt altijd van die geweldige boetseersels :thumb:  :thumb:  ook nu weer top. :Y

21

Oh wat weer goed bedacht zeg! En hij is geweldig geworden. Echt een Leonietje, en dat voor een MM-taart...

www.hiptaartjehip.nl  Unieke taarten voor bijzondere momenten

22

jou taarten zijn echt super hoor :Y
wat kun jij toch mooi boetseren, en die details ,echt aandacht aan besteed  :thumb:  :thumb:

groetjes  Jose'

23

Wat een schatje is dit zeg, een echte MM, en toch ook weer niet!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

24

Bedankt iedereen!! :Y  :)

Madame Gâteau schreef:

Oooh wat een geweldige taart weer. :thumb:  :thumb:
Het meisje is echt weer een schatje en alle details maakt het weer een "echt Leonietje"

Wel grappig en heel toevallig want m'n zoontje van 3 heeft een Mario taart gevraagd voor z'n verjaardag en ik zat aan het zelfde idee te denken :Y

Nou ben ik wel heel benieuwd wat het uiteindelijk nu gaat worden Femke. (geen zwarte taart en geen race-auto a la Daan?? :P ) We wachten het rustig af!!! O-)

Een leuke taart maar MM is niet echt mijn ding, alhoewel deze wel weer origineel is, LEUK.