Onderwerp: Bobo en Bert & Ernie cc's
Voor een traktatie:

Voor een verjaardag, mini's en gewone cc's (staan niet allemaal op de foto)

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Bobo en Bert & Ernie cc's
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor een traktatie:

Voor een verjaardag, mini's en gewone cc's (staan niet allemaal op de foto)

Leuk zeg!! Wat zijn die kleine glazen stolpjes leuk zeg?? Mag ik vragen waar je die haalt?? 
Leuk zeg!! Wat zijn die kleine glazen stolpjes leuk zeg?? Mag ik vragen waar je die haalt??
Dat wilde ik ook net vragen.
Het ziet er heel mooi uit.
Die stolpjes waren te koop bij de Action, helaas hebben ze ze hier nu niet meer....
Mag ik ook wat vragen
? Ik ben benieuwd hoe je die kleine letters maakt voor op de cupcakes?
Leuk zeg !
Heb je de printjes zelf gemaakt of waar heb je ze besteld ?
En hoe krijg je dat randje om het printje zo mooi bij Bobo ? Het lijkt nu net alsof het er 'in' ligt als je snapt wat ik bedoel ?
Mag ik ook wat vragen
? Ik ben benieuwd hoe je die kleine letters maakt voor op de cupcakes?
Dat zijn deze: www.deleukstetaartenshop.nl/uitstekers-tappit-uitstekers-fmm-alphabet-numbers-tappits-upper-case-p-133.html en ik heb daar ook de kleine letters van en die kun je goed gebruiken op cupcakes.
Leuk zeg !
Heb je de printjes zelf gemaakt of waar heb je ze besteld ?En hoe krijg je dat randje om het printje zo mooi bij Bobo ? Het lijkt nu net alsof het er 'in' ligt als je snapt wat ik bedoel ?
De printjes heb ik besteld bij Patchshopgirl.nl (ze had ze aanvankelijk niet in haar assortiment, nu wel
). De Boboprintjes liggen er gewoon op, dat lijkt dus maar zo. Het groene randje hoort gewoon bij het printje....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Bobo en Bert & Ernie cc's