Onderwerp: goedkope kwaliteit duur verkopen winkel?
Hallo iedereen, ik heb een vraagje..
Wat zouden jullie doen als je een winkel ziet die goedkope plungers verkoopt voor pme prijs ?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » goedkope kwaliteit duur verkopen winkel?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo iedereen, ik heb een vraagje..
Wat zouden jullie doen als je een winkel ziet die goedkope plungers verkoopt voor pme prijs ?
ik zou er denk ik geen zorgen over maken.. tis een beetje raar ja, maar ach.. wie ben ik om daar iets van te zeggen
zolang er bijstaat dat het geen pme betreft is er denk ik niets raars aan..
Nee dat klopt maar dan koop je dus iets wat je denkt dat kwaliteit is wat het niet is?...
helaas gebeurdt dat wel vaker, is niets aan te doen... je kan er een opmerking over maken in die winkel tegen de mensen van die winkel, maar ik denk niet dat het wat uithaalt
Je kan informeren bij de politie of dit onder verkoop van namaak gaat maar weet niet of jij daar zin in hebt
nou met politie gaat me wel erg ver ! ze zeggen er ook niet bij dat het van pme is.. alleen die prijzen dus wel haha
Zat net op ebay te kijken en de set die ik heb gekocht voor 12.50 is daar gewoon 1.80.. dat verschil vind ik persoonlijk wel erg..
Tja.... wie zegt dat de kwaliteit minder is als die van PME?
De verkoper bepaalt zelf de verkoopprijzen, dus 't is maar wat de gek ervoor geeft hè!
Dit heeft weinig met bakken voor anderen te maken?
Waar het wel hoort [MOVE] -> taartdecoratie algemeen.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » goedkope kwaliteit duur verkopen winkel?