1

Onderwerp: verschillende smaken cupcakes

hallo allemaal,

ik zit met een vraag. Ik heb beloofd om met ons neef en nichten weekend cupcakes te maken. nu moet ik daarvoor bijna 70 cupcakes hebben. Nu wil ik natuurlijk niet allemaal de zelfde smaak cupcakes hebben. Ik weet hoe ik vanille en choco cc moet maken, maar dat wordt ook saai.

Nu is mijn vraag of ik smaken, zoals bastogne of speculaas, gewoon aan de mix toe kan voegen. Of moet dat echt met extracten. ik heb een grote 5 kg zak van funcakes voor de basis mix.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

alvast bedankt!
groetjes lieke

2

Re: verschillende smaken cupcakes

Je kunt 10% van de mix vervangen door : kaneel of koekkruiden. Verder kun je per 12 cupcakes een theelepel extract toevoegen: citroen, rum, amandel, vanille...

bedankt voor de tip.

Kan ik dat ook doen met bijvoorbeeld bastonge koek. Dat ik 10% mix vervang door kruimels? Of appel, noten dat soort dingen.

Kan ik ook smaken toevoegen nadat ik een basismix heb gemaakt en dan wat ingrediente toevoeg?

4

Voor vaste ingredienten zoals de kruimels en noten zou ik gewoon de mix maken zoals het moet en het er later doorheen spatelen.
Bij appel gaat het misschien fout omdat het nat is, maar dat zou je ook gewoon kunnen proberen.