1

Onderwerp: "Hé, wie deed dat............?"

http://www.mijnalbum.nl/Foto-LBXFMKFE.jpg
"I know nóthing, I'm from the South Pole!"

http://www.mijnalbum.nl/Foto-NIKIEYW3.jpg

De boetseersels voor deze taart had ik van te voren samen met mijn nichtjes van 8 en 13 gemaakt. De pinguïn linksvoor en de kerstboom (met de ballen) zijn gemaakt door Beau (8 jr) en de pinguïn rechts naast de taart en de sneeuwman zijn gemaakt door Kim (13 jr) en tante Erna deed de rest. Groot was de verrassing van hun vader en moeder, toen ik voor ons pré-kerstdiner met de taart binnen kwam.

Ik had de taart 2x gevuld met zwarte-kersenroomyoghurtbavarois (en da's 3x woordwaarde :lol: ) op een laagje amarenenconfiture welke ik zelf uit Italië had "geïmporteerd". En iedereen vond het heerlijk fris.

Voor deze taart was er natuurlijk genoeg inspiratie te vinden op het forum. Bedankt allemaal daarvoor.

In de Klein & Fijn Parade heb ik ook nog het e.e.a. geplaatst.

Bedankt voor het kijken!

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

2 Laatst bewerkt door e.b.m. (19-12-2011 20:33)

Re: "Hé, wie deed dat............?"

(Het klopt, dat dit topic 2x is geplaatst. Ik heb de modjes al gevraagd de andere te verwijderen.)

3

Wat gezellig zo'n samewerkingsproject  :Y Errug leuk geworden!! :thumb:  :thumb:

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

4

Heel erg leuk!  :thumb:

5

Leuk hoor en de vulling klinkt ook wel erg lekker!

6

Wat grappig met die sneeuwbal! hahaha

'Het geheim van geluk is vrijheid, het geheim van vrijheid is lef!'

7

ik zou het gedaan kunnen hebben  ;) ,ja ben zo;n typje die gelijk sneeuwballen   :+ gaat gooien  :lol:  :lol:  :lol: ,maar wat vind ik um leuk toppy  :thumb:  :thumb:  :thumb:
groetjes Carla

8

Errug leuk gemaakt.....mooi winters tafereel. En leuk dat de kids hebben meegeholpen....hebben ze goed gedaan.

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

9

Wat een leuke taart!!!! Toppie Beau en Kim :thumb:  :thumb:  ( en tante Erna natuurlijk ook een beetje  :lol: )

10

Leueuk! Het eerste wat ik dacht (of eigenlijk zei...) PINGU!!

Dat keek ik *vroeger* altijd :D Ze lijken echt sprekend!

Groeten,
Linnn

11

erg leuk geworden, en ik denk dat je voortaan je nichtjes vaker langs ziet komen, die hebben nu de smaak te pakken :lol:

groetjes  Jose'

12

Wat een gezellige taart!! Hij is erg mooi geworden. :thumb:

Groetjes, Renata

13

Haha..wat een schuldig kijkende pinguin! Geinig!
Mooie taart! :thumb:

Groetjes van Marjon

14

Wat een onwijs mooie taart! Heb je de iglo gemaakt van biscuit/cake? Ik neem hem graag mee als inspiratie, vind je dag goed?

15

Wat een humor!! En ook super-helpers heb je gehad, aanstormend talent :Y

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

16

SweetSann schreef:

Wat een onwijs mooie taart! Heb je de iglo gemaakt van biscuit/cake? Ik neem hem graag mee als inspiratie, vind je dag goed?

Onder de iglo zit nog een mini blandavorm. Maar ik had die blandavorm inderdaad ook kunnen gebruiken als bakvorm voor een minicakeje. Ik heb dus voor de makkelijke manier gekozen ;). En ja, natuurlijk mag je 'm opslaan als inspiratie. (En bovendien is mijn versie ook gebaseerd op alle inspiratie die ik van het forum heb afgehaald, hoor.)

17

Ik val vast in herhaling maar wat een mooie strakke taart en want ontzettend leuk die sneeuwbal + schuldige  :)