26

Re: Een leuke drukke stapel

Moment....ik klim weer even op mijn stoel....

Weet niet waarom, maar dacht altijd dat je een moeder met jonge kids was  :o
Dan lees ik bij jou bericht voor mijn 2 kleindochters, toen werden mijn ogen al iets groter, maar toen ik 10 kleinkinderen las, ja toen kwam de grond even heel dichtbij  :lol:  :lol:

Dus nu hoop ik dat ik er over een paar jaar net zo uit mag zien op niet zulke scherpe foto's hahahaha.

Maar eigenlijk gaat het natuurlijk over die mooie taart.
En daar kan ik ook alle maar WAUW opzeggen

27

Dank jullie wel dames voor AL de complimenten.....krijg straks wel meer rimpels van de glimlach die niet van mij gezicht weg wil  :+

Vele en lieve groetjes Nicole

Wat kan jij geweldig boetseren zeg en wat een geweldige taart!
En toen ik las van je 10 kleinkinderen ben ik even gaan zoeken hoe jong je was nou net zoals ik 48 dus ik dacht 10 kleinkinderen?
Maar even verder gelezen en nu begrijp ik het! Hahhaha is wel heel grappig als je het leest en je ziet je foto. Maar genoeg je hen weer een hele mooie taart!

Ik vind je taarten altijd heel mooi en hele mooie boetseersels.
Ik ben fan!

Groetjes P@trici@

29

Prachtig...
Wat een ontzettende leuke lieve taart... :)  Je blijft er naar kijken. TOP! :thumb:

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

30

Wat een superleuke, vrolijke en kleurrijke taart! Chapeau!  :thumb:
De kleinkinderen boffen maar met zo'n jonge, goeduitziende, prachtige taart-bakkende-oma!!!!

31

Mens...Wat weer een supertaart! Wat een details...Prachtig!

Haha...ik zat onlangs (werkelijk waar) ook al eens met mijn neus tegen het scherm om je foto eens goed te bekijken... :lol:  Net als je taart zie je er toppie uit!  Maar aan de andere kant...wat is nou 48...da's toch ook nog hartstikke jong? :Y

Groetjes van Marjon

32

Hij is super mooi geworden. Daar zal de jarige vast blij mee zijn geweest.

Op zoek naar leuke taartspulletjes? Kijk vanaf nu op mijn site:www.specialetaartjes.nl/webshop. Spulletjes zijn ook af te halen in Eindhoven

33

Dank je wel dames :Y
En heb je de rimpels ontdekt Marjon  :lol:

34

Wat een lieve prachttaart! :thumb:
Nog gefeliciteerd met de kleindochters!

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

35

Prachtig kan niet anders zeggen

36

In mijn ogen ben je natuurlijk nog harstikke jong!! :Y  O-)
Maar 10 kleinkinderen!! pff ik heb er 0, ach het scheelt maar 1 cijfer, net als onze leeftijd :lol:

Prachtige taart, maar ik ben niet anders van je gewend :+ Dat neemt niet weg dat je toch iedere keer weer een geweldige prestatie neerzet, vooral wat betreft je boetseersels :thumb:

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

37

Waaaauw Nicole, wat istie weer gaaaaaaf!! Petje af en duimpjes omhoog voor jou!!

38

zo, dan ben je niet zoveel ouder, maar op jouw leeftijd zit ik nog echt niet op de 10... en zal ze ook wel nooit krijgen; heb maar 2 jongens...

ach, dat laat de pret niet drukken; het is een geweldige taart!! En vooral omdat je het niet zo vaak meer mag doen, kun je zien, dat je al je plezier erin gestopt hebt!

Groetjes, Dorothea.

39

Wat een ontzettende lieve taart is dit weer Nicole. Zucht...dat konijntje ...zoooo lief. en dat schattige beertje dat ligt te slapen op dat kussentje...Helemaal weer super!!! :thumb:  :thumb:

40

super leuke taart. ook een leuke manier om die mold van karen te gebruiken zo als randje. heel leuk.

en over je leeftijd is genoeg gezegt ik hoop als ik jou leeftijd heb er nog zo goed uit te zien hihi. maar 10 klein kinderen ga ik dan niet redden met 2 knullen denk ik nu haha.

41

@ Heidimans ... dat is ook nog jong , je bent zo oud als jeje voelt soms 48 en soms 84  :lol:  :lol:  :lol:
Ja Jolanda ik vond dat ook zeer mooi om als rand te gebruiken, want ik had hem gekocht en nog niet gebruikt en dacht ok dan doen we de rand er maar eens mee en ik vond het resultaat mooi!!! ;)

42

Geweldig!! Je blijft kijken  :D

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

43

Wat een ontzettende leuke (ouwe)taart.
Geintje nee hoor ik vind hem super leuk.
En nog gefeliciteerd trouwens.

groetjes Hanneke

44

Fantastische stapel  :thumb: Gefeliciteerd met de kleinkinderen

45 Laatst bewerkt door aniet (19-12-2011 22:33)

h

Taartgroetjes Aniet!

46

haha wat is iedereen hier leuk! maar je taart is super!!
Ik bedenk me dat mijn moeder ook al 10x oma was toen ze net 50 was... en ondertussen is ze al bijna 15x oma!
Reuze fijn zo'n jonge oma!! Geniet  ervan......
Eh... trouwens nog gefeliciteerd!

Taartgroetjes Aniet!

47

wow, weer zo'n mooie taart........ en ja , ik zat ook al naar je foto te kijken en dacht 10 kleinkinderen?
nou dat heb je goed voor elkaar :thumb:  :thumb:
Ga vooral zo door :Y

groetjes  Jose'

Een schatje.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

49

Dank jullie wel hoor!!! :Y  :thumb:

50

Wat een mooie en lieve taart. Super mooie boetseersels! Wat een feest om naar je taart te kijken.  :thumb:

Ik ben niet chaotisch, ik orden gewoon anders!