Re: Het 10de kleinkind / Wiegje
jeetje......
wow...
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Het 10de kleinkind / Wiegje
jeetje......
wow...
Geweldig!
ongelofelijk wat jij allemaal uit je handen toveren kan!!! super schattig en zo mooi!!! en een dikke proficiat!!! x
wat een lieverdje zeg!
Wow... Hoeveel jaar ervaring zie ik hier?????
..................
geen woorden voor zo mooi
wow
jeetje Nicole,wat waanzinnig weer,wilde net afsluiten en krijg nog ff deze in zicht,ja moest ff reageren wat GEWELDIG gemaakt weer ,top hoor het model wiegje die ruche's er langs en dan het dekentje ,je bent gewoon een kei, mijn diepe respect voor deze creatie weer
groetjes Carla
Ik heb je topics samengevoegd............
Dit is echt niet meer normaal hoor...
Bedankt dat jullie hem zo mooi vinden ... mijn schoondochter was ook in de wolken ... maar het blijft hier nog bij mij staan tot ze de slaapkamer in orde hebben gebracht ..... kan ik er ook nog van genieten
wooooow!jeetje...sodemieters wat mooi!!!!!!!!! ben er stil van . petje af nicole
Wow... Hoeveel jaar ervaring zie ik hier?????
Zo'n dikke 3 jaar
nou dan pruts ik nog effe door, met de hoop ooit zo mooi te kunnen boetseren als jou!
waaaaaaw heeeel erg erg mooi gemaakt!!
Wat onwerkelijk knap, gewoon een kunstwerk.
WAUW
nou dan pruts ik nog effe door, met de hoop ooit zo mooi te kunnen boetseren als jou!
Dat zal jou ook nog wel eens lukken
Wat prachtig! Je kan zien dat ht met liefde gemaakt is
wat een mooi tafereeltje! En je blijft ernaar kijken....
Zo over schatjes gesproken!
En gefeliciteerd met de 10e dan alvast he!
dit is echt bijzonder ,dit zie je niet vaak voorbij komen, zo mooi en origineel gemaakt
wow!!! sprakeloos!!!. hoop id dat het houdbaar is (dus geen cake/biscuit en vulling erin) want dit zullen ze wel willen bewaren!
enne, gefeliciteerd natuurlijk!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Het 10de kleinkind / Wiegje