Onderwerp: Bloed, zweet en veel tranen!
Eigenlijk maak ik geen opdrachten meer voor anderen, maar tegen deze opdracht kon ik geen nee zeggen. Het kleine meissie van een oud klasgenootje van me is ernstig ziek en was jarig. Ze is de laatste maanden ziekenhuis in en uit geweest. Ze is ook al tijden niet of nauwelijks naar school geweest en had nu een feestje voor de hele klas. Nou vooruit dan, hier MOET ik wel een uitzondering voor maken.
Helaas gaat het ook gewoon ontzettend mis, als je extra je best wilt doen
Niets lukte, het begon al met een mislukt kapsel en vervolgens lukte mijn tiara niet. Gebprobeerd met icing, maar das niets voor mij
Toen maar met fondant en sugergun, maar toen viel hij de hele tijd uit elkaar. Ik raakte helemaal in paniek, want ik wilde zo graag een mooie taart voor dit meiske! Na heel wat tranen en heel veel lieve woordjes van een paar taartdinnetjes, waarvoor mijn dank heel groot is
, is het dan toch wel gelukt. Even het werkje opzij gelegd en diep in en uitgeademd en toen ging het weer. Niet helemaal zoals ik het had gewilt, maar ben tevreden.
Bij het zien van het gezichtje van het meisje, was het het allemaal waard geweest. Toen de auto wegreed liepen de tranen over mijn wangen, van alle spanningen, maar ook de emoties. Dankbaar dat ik was dat ik deze glimlach op haar gezichtje heb kunnen toveren!