1 Laatst bewerkt door Susannevanwilderen (18-12-2011 21:25)

Onderwerp: Woezel & Pip Taart voor mijn zoontje[FEEDBACK]

Voor dat dit mijn 1e kindertaart was en dus ook de 1e keer dat ik iets ging boetseren, ben ik er best trots op.

Helaas miste ik een zwarte (eetbare) stift. Dan waren de oogjes en mondjes wat makkelijker gegaan.

http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/385374_2617275385518_1064113808_3550623_1768721772_n.jpg

Re: Woezel & Pip Taart voor mijn zoontje[FEEDBACK]

Ik zie niks!

Nee daar was ik al achter, krijg op de een of andere manier de foto niet geplaatst.

4

Je hebt geen link naar een foto............die hoort te eindigen op .jpg of .jeg

Gelukt:)

6

Mooi, ga je even melden, dit is toch echt een stapel! :Y

Beter verwend dan verwaarloosd
       "Esmee 11-12-2007"

juudje84 schreef:

Mooi, ga je even melden, dit is toch echt een stapel! :Y

Sorry, maar wat bedoel je precies met ga je even melden?

8

Melden wanneer je in de verkeerde rubriek staat..dan wijzigen ze het zo dat je in de goede rubriek staat. Het is lastig feedback geven wanneer je maar 1 kant van de taart ziet. volgens mij heb je netjes en strak bekleed. Ik zou zelf tante Perenboom laten uitharden met fondant zodat deze rechtop blijft staan ipv er tegenaan plakken. probeer je letters recht op de taart te krijgen de volgende keer. Dat is mega lastig (vind ik zelf)...daarom zet ik liever ook geen letters op de taart hahaha..maar soms moet je :-)
De hoofdjes van de tulpen zou ik ook wat groter maken de volgende keer omdat ze in Woezel en Pip ook groter zijn. Maar al met al een nette taart met een duidelijk herkenbaar thema. Ik vind het altijd fijn om Woezel en Pip met fondant te maken 9de gehele taart) omdat je dan mooie pasteltinten kan maken...maar thumbs up!

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

Oh ja ik dacht dat het ook onder 'n kindertaart viel. Maar hij staat nu ook in de andere rubriek.

Vind het inderdaad nog steeds moeilijk letters er recht op te krijgen tegen de zijkant van de taart. En tante perenboom rechtop ga ik volgende keer zeker doen.

Thanks voor de feedback ;)

10

Susannevanwilderen schreef:

Oh ja ik dacht dat het ook onder 'n kindertaart viel. Maar hij staat nu ook in de andere rubriek.

En dat is dan weer niet de bedoeling :) Ik ga deze samenvoegen met de andere.

[edit]En dat was niet nodig want daar had je nog geen reacties, dus ik heb alleen deze verplaatst :)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag