1

Onderwerp: Advocado-aardbei vulling

Hallo,

Ik wil deze week mijn eerste taart gaan maken en wil als vulling advocado-aardbei gebruiken. Moet ik dit mengsel mengen met de botercreme mix? Ik wil het mengsel maken zonder gelatine.

Alvast bedankt!

Groetjes Angelique

2

Re: Advocado-aardbei vulling

Hoi Angelique,

Niets moet maar het hangt een beetje af van wat voor botercrem je gebruikt en wat voor soort Advocado Aardbei vulling je gebruikt. Als het veel sap bevat zou ik het niet mengen met de 1:1 botercreme omdat de boter maar beperkt vocht op kan nemen. Botercreme van de Funcakes mix bied meer mogelijkheden. Je kunt het water dat je erbij moet mengen dan vervangen door het vruchtenvocht. (volg je het nog?)

Advocado lijkt me trouwens wel een lekkere vulling en is nog gezond ook. Heb het zelf nog nooit geprobeerd maar wel vaak bij Rudof's Bakery voorbij zien komen. Woudboter noemt ie het dan ook altijd omdat het nogal veel (goede onverzadigde) vetten bevat.

Gr,
John

Oordeel niet over mensen voordat je ze goed kent, de waarheid zou je nog kunnen verbazen.

Advocado/avocado/advokaat...?
Ga je echt een vulling maken op basis van een avocado of bedoel je misschien advocaat, dat gele goedje op basis van eigeel?

Life is what you bake it.

4

Nou je het zegt, zal wel avocado zijn want advocaat met aardbeien ......dat zou pas echt een vreemde combi zijn.

Gr,
John

Oordeel niet over mensen voordat je ze goed kent, de waarheid zou je nog kunnen verbazen.

JPS schreef:

Nou je het zegt, zal wel avocado zijn want advocaat met aardbeien ......dat zou pas echt een vreemde combi zijn.

Gr,
John

Hmm :think:  dit snap ik niet helemaal...
Avocado is dus de groene vrucht (wat ik persoonlijk een erg vreemde combi vind met aardbeien en uberhaupt in een taart) en advocaat is dat alcoholische goedje.
En advocado bestaat bij mijn weten niet...

Life is what you bake it.