Onderwerp: Pfff ben blij dat die af is!!
Roosjes moesten in marsepain en daar ben ik geen vrienden mee!

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Pfff ben blij dat die af is!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Roosjes moesten in marsepain en daar ben ik geen vrienden mee!

Owww wat een mooie ondanks dat jij en marsepein geen vriendjes zijn........Ik sla deze op in mijn koppie. Erg mooi gemaakt. 
Woow, echt super super mooi! En dat terwijl ik eigenlijk helemaal niet zo'n 'bloembakjes' lover ben.
Chapeau dus!

Oh ... wow ...
heel erg mooi!!!
Wat een schitterend stilleven!!!! En wat een mooie rozen. Zal wel een monnikkenwerk geweest zijn!?
Wow wat een werk heel mooi gedaan
Hartstikke mooi!
Prachtig! Vind hem net echt! 
Heel erg mooi!
Zoo, veel werk! Maar errug mooi!
Wow, heel mooi gedaan! Prachtige rozen. 
Prachtig!
heel erg mooi
Zo te zien zijn je marsepein rozen wel vriendjes met jou! Wat een schattig taartje zeg, vind hem heel mooi! Mag ik hem opslaan???
Zo te zien zijn je marsepein rozen wel vriendjes met jou! Wat een schattig taartje zeg, vind hem heel mooi! Mag ik hem opslaan???
Natuurlijk mag dat!!!Dank u wel!!!!!
in een woord WAUW!!!! 
Wat een schitterend stilleven!!!! En wat een mooie rozen. Zal wel een monnikkenwerk geweest zijn!?
Inderdaad !!!Zijn 50 kleine en grote roosjes in!!!
Heel erg mooi....mag ik 'm bewaren? Lijkt me enig om deze voor mijn moeder of schoonmoeder te maken.
Heel erg mooi....mag ik 'm bewaren? Lijkt me enig om deze voor mijn moeder of schoonmoeder te maken.
Natuurlijk mag dat!!
Geen vriendjes met marsepepein? Dan heb je de marsepein wel met liede bewerkt, want je hebt er iets heel moois van gemaakt.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Pfff ben blij dat die af is!!