1

Onderwerp: Decorating Icing van Wilton

Ik heb 4 tubes van deze icing, ik wil hier mee eerst de koekjes een gladde basis geven en daarna versieren. Ik heb er een spuitmondje opgezet en geprobeerd de basis op het koekje glad te strijken maar dat lukt niet goed.
Dit is de eerste keer dat ik met icing werk.
Hebben jullie een tip?
Willy

2

Re: Decorating Icing van Wilton

Hoi bosbes,
Wat wil je precies want ik snap het niet zo goed, wil je je koekjes invloeien en met invloeien bedoel ik en glade bovenkant geven met vloeibare icing? Want het is niet zo makkelijk om RI koekjes glad te strijken met en palet mes, maar als ik weet wat jij precies wil kan ik jou beter advies geven :Y

"Life is too short for drama & petty things, so laugh insanely, Love truly and forgive quickly".

3

Ja, dat bedoelde ik, een gladde bovenkant geven en dan versieren.Hoe kan ik dan op een andere manier een gladde bovenkant geven, gewoon poedersuiker met citroensap, kleurstof en water?

Willy

4

Volgens de webshop: http://www.deleukstetaartenshop.nl/icin … -1366.html hardt de icing uit die tubes niet uit...........

Als je echt koekjes eerst een gladde laag wilt geven moet je royal icing gebruiken (icing is een verzamelnaam voor veel verschillende producten).

5

Dan heb ik het verkeerd begrepen, moet maar zien wat ik er anders mee kan doen. Bedankt voor de link.
Willy