Onderwerp: Kan iemand mij vertellen waar ik die prachtige globes kan bestellen?
Zie hier op de site een prachtige baby taart met een baby in een plastic bal? waar kan ik die bestellen??
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Kan iemand mij vertellen waar ik die prachtige globes kan bestellen?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Zie hier op de site een prachtige baby taart met een baby in een plastic bal? waar kan ik die bestellen??
Heb je de zoekfunctie al geprobeerd? Hier zijn nl echt al meer vragen over geweest...............
Die kan je volgens mij bij het bonte taartje bestellen
Bijna elke hobbywinkel heeft ze wel.
oud topic, ik weet t, maar misschien heeft iemand hier nog iets aan als ze toevallig zoeken...
ik heb (hiervoor) van de week bij de kruidvat een kerstbal (nou ja, 6 dan...) gevuld met snoep van look-o-look gekocht, voor €1,49 per stuk.... 10cm doorsnee.
bij pipoos kosten deze voor de bal alleen al meer en dat snoep komt met een peuter in huis wel op. en hier in het dorp bij de hobbywinkel moeten ze apart bestellen en zijn dan nog wat duurder, pipoos zit niet echt in de buurt. ik kom niet vaak in de stad en dan zouden er verzendkosten bij komen. Oftewel, snelle en goedkope oplossing. (als je ook die maat wil tenminste)
Op het moment zijn ze ook te koop bij de tuincentra`s vanwege kerst decoraties.
Heb er 1,95 voor betaald en dan zijn ze 12 cm doorsnee.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Kan iemand mij vertellen waar ik die prachtige globes kan bestellen?