1

Onderwerp: Mijn cakepops op de Miljonair Fair..

Hier een foto'tje van 2 cake pops op Miljonair Fair.. ze hadden me gevraagd om voor een High Tea te leveren... Zie dat de roosjes niet supermooi op de foto staan..en de roosjes zijn ook echt dankzij iemand hier op het forum daar had ik ze dus gezien!! Alleen kan ik het topic niet meer vinden, maar alle eer aan jou voor het ontwerp iig als je ze herkent ;)..

http://www.miljonairfair.nl/images/igallery/resized/501-600/millfair2011_7882-560-800-600-100-c-wm-right_bottom-100-watermerkkleinpng.jpg

2

Re: Mijn cakepops op de Miljonair Fair..

wauw gaaf zeg :thumb:

"Beauty is in the eye of the beholder"
                            Lieve groetjes, Miranda (Mirzan)

3

ziet er mooi uit!

wil je meer van mijn creaties zien?  neem dan eens een kijkje op facebook:   https://www.facebook.com/dezoetesensatie

4

Sjiek hoor

Benieuwd naar nog meer bakplezier en workshops in de regio Breda?
Kijk maar eens op www.traktaartie.nl Ook voor verkoop van taartbenodigdheden!

5

Er is iemand die een howto van de roosjes heeft gemaakt. Naar aanleiding daarvan heb ik ze ook wel eens gemaakt.

Wel stoer als je aan de Miljonairsfair mag leveren :thumb:

6

Leuk en stoer hoor. Miljonair fair...

Je kan beter spijt hebben van dingen die je gedaan hebt, dan van dingen die je niet gedaan hebt...

7

Heel erg gaaf!

Op zoek naar leuke taartspulletjes? Kijk vanaf nu op mijn site:www.specialetaartjes.nl/webshop. Spulletjes zijn ook af te halen in Eindhoven

8

Super, en wat lijkt me dat gaaf om op de Miljonairsfair te mogen staan, lijkt me ook weer een ervaring op zich.

Life is a CupCake, Enjoy every bite

Wow, mooi. Weet iemand de how to van de roosjes te vinden?
:)

Verder lezen op mijn blog vol how to's & recepten?
www.carolabaktzoethoudertjes.nl

10

zoethoudertje schreef:

Wow, mooi. Weet iemand de how to van de roosjes te vinden?
:)

Ik weet niet zo goed hoe je hier linkjes kunt plaatsen, maar ga naar zoeken. typ als opdracht roosje in en vink het vakje aan met sjablonen, patronen en howto aan.
Het is het onderwerp wat Leonietje gestart heeft.

(misschien dat een ander de link er in kan zetten :o )

Dit is de link, hopelijk werkt die  :)

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=117640

Groetjes Anja

12

Cupcake girlie schreef:

Dit is de link, hopelijk werkt die  :)

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=117640

Anja, bedankt. Deze bedoelde ik.

13

Dank jullie wel voor reacties :). Vondt het ook wel stoer. Maar heel even toen ik nog tot 4 uur in de ochtend bezig was en wist dat ik maar 2 uurtjes slaap zou krijgen kreeg ik bijna spijt ;). Maar meer spijt dat ik te laat was begonnen hihihi.

De roosjes van de link heb ik echter wel iets kleiner gemaakt. Nou ja ik heb minder blaadjes gebruikt omdat ik het anders een te machtige bol vondt worden. Maar dat is natuurlijk smaken verschillen ;).Al ziet die op deze link met meer blaadjes er wel weer mooier uit hoor ;).

Verder ben ik dat niet op de foto hoor, ze hadden aparte meisjes die rondliepen, en had ik wel een toegangskaart gekregen en heb even op de miljonair fair rondgewandeld maar ach, echt mijn cup of TEE wasmhet niet ;) maar zeker wel een leuke opdracht ;)

14

Dank jullie wel voor reacties :). Vondt het ook wel stoer. Maar heel even toen ik nog tot 4 uur in de ochtend bezig was en wist dat ik maar 2 uurtjes slaap zou krijgen kreeg ik bijna spijt ;). Maar meer spijt dat ik te laat was begonnen hihihi.

De roosjes van de link heb ik echter wel iets kleiner gemaakt. Nou ja ik heb minder blaadjes gebruikt omdat ik het anders een te machtige bol vondt worden. Maar dat is natuurlijk smaken verschillen ;).Al ziet die op deze link met meer blaadjes er wel weer mooier uit hoor ;).

Verder ben ik dat niet op de foto hoor, ze hadden aparte meisjes die rondliepen, en had ik wel een toegangskaart gekregen en heb even op de miljonair fair rondgewandeld maar ach, echt mijn cup of TEE wasmhet niet ;) maar zeker wel een leuke opdracht ;)

15

Dat is nou leuk... mijn ontwerp van de rozencakepop staat zomaar op de miljonairsfair!!! :D  Geweldig!! Leuk om te lezen!! :Y  :Y