Re: Sweet Table Contest: "Warm Christmas,cold winter"
Wow, mijn mond valt open.
Zo gevarieerd, strak afgewerkt en bij elkaar passend. En wat je allemaal met een sneeuwkristaluitsteker kunt doen, geweldig.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Sweet Table Contest: "Warm Christmas,cold winter"
Wow, mijn mond valt open.
Zo gevarieerd, strak afgewerkt en bij elkaar passend. En wat je allemaal met een sneeuwkristaluitsteker kunt doen, geweldig.
Geweldig ziet het er uit!! Die kerstballen echt super goed, net echt...
Het ziet er allemaal supermooi, creatief en lekker uit!
Je mag maar 1 foto insturen toch? Wordt dat de 1e? Zo jammer dat je details niet ziet om zo'n foto, je kerstballen zie je er niet eens op. En die vind ik echt zo geweldig knap en mooi gemaakt.
Echt super mooi zeg!
Het ziet er allemaal supermooi, creatief en lekker uit!
Je mag maar 1 foto insturen toch? Wordt dat de 1e? Zo jammer dat je details niet ziet om zo'n foto, je kerstballen zie je er niet eens op. En die vind ik echt zo geweldig knap en mooi gemaakt.
Dank je!
Ja, je stuurt er èèn foto van de tafel in zijn geheel in en dan een link naar waar je de detailfoto's geplaatst hebt. Dit voorkomt dat er onwijs veel foto's naar de jury gestuurd worden, maar toch kunnen de detailfoto's bekeken worden 
...............................p...r..a..c...h...t...i...g!
Ik blijf er maar naar kijken, want dit is echt genieten!
Wat origineel gedaan, een winterthema in deze kleuren.
En wat is alles perfect afgewerkt, chapeau!
Mooie titel ook. 
Wat een ontzettend mooi geheel en wat heb je er prachtige dingen op staan!!
SUPER !!
wauw!!!!!! echt super mooi, geen woorden voor
Ik krijg rode wangetjes van de mooie woorden
Bedankt weer!
Super gaaf zeg!!! Pff dat zou ik ook wel willen kunnen!! Een klein vraagje. De minitaartjes die je als kerstboom versierd hebt.. met welke uitstekers heb je dit gedaan?
Dat is echt heel erg mooi zeg!!
Super gaaf zeg!!! Pff dat zou ik ook wel willen kunnen!! Een klein vraagje. De minitaartjes die je als kerstboom versierd hebt.. met welke uitstekers heb je dit gedaan?
Dank je wel!
De kerstboompjes heb ik gedecoreerd met de uitstekers van JEM: http://www.deleukstetaartenshop.nl/uits … -4068.html
Ik zie 'm nu maar pas maar jeeeeeeeeeeemig wat mooi en sfeervol.
Echt heel mooi geworden, alles ziet er heerlijk en supernetjes uit!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Sweet Table Contest: "Warm Christmas,cold winter"